رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ امشب پایان می‌یابد

11:47 - 20 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۹۱۲
مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ امشب پایان می‌یابد
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از پایان مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ تا ساعات پایانی امروز شنبه ۲۰ خرداد ماه خبر داد.

خبرگزاری میزان- به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، علیرضا کریمیان با اشاره به اینکه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته از روز ۱۱ خرداد ماه آغاز شده و تاکنون ادامه دارد، گفت: به منظور مساعدت با متقاضیانی که موفق به انتخاب رشته نشده‌اند این زمان تمدید شد و مجازین به انتخاب رشته می‌توانند نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های مورد نظر خود اقدام نمایند و همچنین افرادی که قبلاً انتخاب رشته کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند اطلاعات و انتخاب‌های خود را ویرایش کنند و این مهلت امروز شنبه ۲۰ خرداد ماه پایان می‌یابد.

وی گفت: متقاضیان ضرورت دارد در مهلت مقرر و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه اصلاحات آن، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و انتخاب رشته کنند و یا ویرایش مورد نظر را انجام دهند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور درباره مجازین و علاقه‌مندان به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: این دسته از داوطلبان لازم است به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه و بر اساس دفترچه و اطلاعیه‌های مربوطه، اقدام به انتخاب رشته کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *