رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

سلیمی: حقم طلای جهان بود/ برای المپیکی شدن باید تمام امتیازات را درو کرد

8:45 - 20 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۸۳۶
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سلیمی: حقم طلای جهان بود/ برای المپیکی شدن باید تمام امتیازات را درو کرد
دارنده مدال برنز تکواندوی قهرمانی جهان گفت: همیشه برای تمام مسابقات آماده هستم و برای قرار گرفتن روی سکوی قهرمانی تلاش می‌کنم.

آرین سلیمی در گفت‌وگو با میزان، درباره کسب مدال برنز تکواندوی قهرمانی جهان اظهار داشت: قصدم رسیدن به فینال و کسب خوشرنگ‌ترین مدال بود، اما همه ناداوری را به وضوح مشاهده کردند و بابت این موضوع واقعاً ناراحت هستم. همین رقیب کره‌ای را ۲ ماه قبل شکست داده بودم و با تمام کیفیتی که مسابقات داشت فکر می‌کنم حقم طلا بود، اما باز هم از نظر فنی از خودم رضایت دارم.

وی درباره قضاوت بد داوران در دیدار مقابل حریفش افزود: وقتی داور بخواهد بد قضاوت کند و روی اعصاب بازیکن باشد کاری از دست کسی ساخته نیست. حتی قضاوت بد داور باعث شد کارت مربی هم بسوزد وگرنه اگر به ضربات من امتیاز داده می‌شد الان به عنوان طلایه دار جهانی با شما گفت‌وگو می‌کردم.

*همیشه برای قرار گرفتن روی سکوی قهرمانی تلاش می‌کنم

ملی پوش تکواندو درباره پیشرفت خود در چند ماه گذشته عنوان کرد: من برای تمام مسابقات آماده هستم و همیشه برای قرار گرفتن روی سکوی قهرمانی تلاش می‌کنم. اینکه در چند ماه اخیر بیشتر دیده شدم بخاطر کسب مدال در تیم ملی است وگرنه من همیشه همین هستم و خداراشکر می‌کنم که در دو مسابقه اخیر نتایج خوبی بدست آوردم.

دارنده مدال برنز جهان درخصوص نتایج تیم ملی در مسابقات جهانی گفت: تیم خوب بود و زیاد مشکل فنی وجود نداشت؛ مدال متین رضایی هم بسیار ارزشمند بود، اما بدشانس بودیم و نتواستیم نتایج بهتری کسب کنیم. به هر حال گاهی اوقات این اتفاقات رخ می‌دهد و باید نگاه تیم ملی رو به جلو باشد.

*رسیدن به المپیک شرایط سخت و خاصی دارد

تکواندوکار وزن ۸۷- کیلوگرم ایران درباره برنامه‌اش برای آینده تصریح کرد: نزدیک‌ترین رویداد ما مسابقات دانشجویان جهان است که به میزبانی چین برگزار می‌شود و بعد از آن هم بازی‌های آسیایی هانگژو و گرندپری چین را داریم. تمام مسابقات مهم هستند، اما از همه مهمتر المپیک است. سعی می‌کنم از همه تورنمنت‌ها استفاده کنم تا بتوانم نماینده تکواندو ایران در المپیک باشم.

سلیمی در پایان خاطرنشان کرد: رسیدن به المپیک شرایط سخت و خاصی دارد و باید تمام امتیازات را درو کرد، اما مطمئن باشید سایر بچه‌ها هم هرچه در توان دارند برای رسیدن به موفقیت به کار می‌بندند. باید اول سهمیه را بگیریم و بعد برای المپیک برنامه‌ریزی کنیم که امیدوارم با بیشترین نفرات ممکن در هر دو بخش مردان و بانوان پای به المپیک پاریس بگذاریم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *