طلوع‌کیان: خیلی از تیم‌ها مثل ایران نگاه بلندمدت دارند/ ترکیب چین برای‌مان شناخته شده است

18:49 - 19 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۸۲۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
طلوع‌کیان: خیلی از تیم‌ها مثل ایران نگاه بلندمدت دارند/ ترکیب چین برای‌مان شناخته شده است
مربی تیم ملی والیبال گفت: حاجی‌پور، ولی‌زاده و خانزاده اولین حضورشان در لیگ ملت‌ها را تجربه می‌کنند و به زمان احتیاج دارند.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، لیگ ملت‌های والیبال سال ۲۰۲۳ در گروه مردان که از روز سه شنبه ۱۶ خردادماه در دو کشور کانادا و ژاپن آغاز شده است، امروز (جمعه ۱۹ خرداد) با شش دیدار در شهر‌های اوتاوا و ناگویا پیگیری خواهد شد و ایران امروز مسابقه ندارد.

تیم ملی والیبال ایران ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه روز شنبه ۲۰ خردادماه در سومین مسابقه هفته نخست خود به مصاف چین می‌رود.

مربی تیم ملی درباره وضعیت تیم در هفته نخست لیگ ملت‌ها اظهار کرد: در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال با سه تیم مسابقه داریم که در رنکینگ از تیم ایران بالاتر هستند و فقط چین از این حیث نسبت به ایران پایین‌تر است. فکر می‌کنم که همه بازی‌ها برای ایران ارزشمند است.

علیرضا طلوع‌کیان تاکید کرد: خیلی از تیم‌ها مثل ایران نگاه بلندمدت دارند و ما هم جوان‌های خوبی را در کنار با تجربه‌ها تزریق کرده‌ایم. گربیچ سرمربی تیم ملی والیبال لهستان نیز به این موضوع اشاره کرد که سرمایه‌گذاری والیبال ایران چند ساله است. پیروزی و شکست‌ها وجود دارد، اما باید عملکرد ایران نیز ارتقا پیدا کند و روز به روز بهتر شود.

وی در ادامه افزود: شاید در سال پیش رو سه بار با چین بازی کنیم. آن‌ها بسیار آماده و باکیفیت هستند، ولی ترکیبشان تقریباً مثل گذشته است و فقط پاسور جدید آورده‌اند. زانگ دریافت کننده قدرتی چین تاثیرگذارترین بازیکن این تیم محسوب می‌شود. یو نیز در این تیم بازی می‌کند که از زمان تیم ملی جوانان در کنار زانگ حضور دارد. پنگ دفاع وسط قدرتمند چین است که در تیم سانتوری ژاپن حضور داشت.

طلوع‌کیان در رابطه شناخت کادر فنی تیم ملی والیبال از چین، تصریح کرد: ترکیب چین برای ایران شناخته شده است و احتمالا این موضوع برای آن‌ها نیز صدق می‌کند. تیم ایران چند جوان مانند حاجی‌پور، ولی‌زاده و خانزاده در ترکیب خود دارد که اولین حضورشان در لیگ ملت‌ها را تجربه می‌کنند و یک مقدار به زمان احتیاج دارند.

مربی تیم ملی والیبال در پایان گفت: امیدوارم تیم ایران روز به روز آماده و هماهنگ‌تر شود. هدف همه بازیکنان و کادرفنی ارائه بهترین نتیجه و عملکرد است، اما برای رسیدن به این هدف باید زمان داد. امیدوارم دیدار برابر چین را با پیروزی پشت سر بگذاریم و در ادامه هم نتایج خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *