رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مومنی: رای کمیته انضباطی در ماندن یا نماندن ساپینتو تاثیرگذار بود/ فکر نمی‌کنم او از استقلال شکایت کند

16:15 - 19 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۸۰۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مومنی: رای کمیته انضباطی در ماندن یا نماندن ساپینتو تاثیرگذار بود/ فکر نمی‌کنم او از استقلال شکایت کند
عضو هیات مدیره استقلال گفت: حکم کمیته انضباطی در رفتن ریکاردو ساپینتو خیلی تاثیر داشت.

خبرگزاری میزان - محمد مومنی درباره جدایی ساپینتو از تیم فوتبال استقلال اظهاراتی داشت که گزیده‌ای آن را در زیر می‌خوانید:

*با اتفاقاتی که افتاد ساپینتو دیگر نمی‌توانست بماند. حکم کمیته انضباطی خیلی تأثیر داشت. هواداران به او خیلی علاقه‌مند بودند. ما هم سعی کردیم با توجه به معرفتی که به خرج داده بود برایش سنگ تمام بگذاریم، ولی متاسفانه روز آخر این اتفاق افتاد و نتوانستیم.

*نیازی به عزم اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال نبود. هرکاری هم می‌کردیم نمی‌توانستیم. باشگاه هم به رای صادر شده معترض بود. ما که متوجه نشدیم چرا اخراج شد.

*فکر نکنم ساپینتو چنین شخصیتی داشته باشد که شکایت کند. با همه این اتفاقاتی که برایش افتاد می‌توانست با منابع مالی کمتر ما را همراهی کند.

*مهم نمره دادن به عملکردم در هیأت مدیره باشگاه استقلال نیست، مهم قضاوت مردم است. یک قهرمانی بعد از سال‌ها برای تیم توانستیم به همراه بیاوریم. هرچند بعد از اتفاقات مدیریتی کمی دچار لغزش شدیم.

*وقتی قرار است تغییر و تحول ایجاد شود نام‌های زیادی برای سرمربیگری بر سر زبان‌ها می‌افتد. فعلا هیچ مذاکره‌ای با هیچکسی نکرده‌ایم. منتظریم ببینیم یکشنبه چه اتفاقی می‌افتد و بعد تصمیم بگیریم. حق امضا داریم و می‌توانیم تصمیم بگیربم، ولی در حال بررسی هستیم تا بهترین انتخاب را داشته باشیم.

*در خصوص اختلاف بین وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی، خودشان باید جواب بدهند. من در جریان نیستم. حضور ما در مجمع الزامی نبود. خودشان می‌توانستند تصمیم بگیرند. نیاز به ما نبود. از اینکه حمید سجادی راغب به برگزاری مجمع نبوده اطلاع ندارم.

*باید برای انتخاب سرمربی جدید استقلال همه جوانب را بسنجیم. به خصوص از لحاظ منابع مالی، با توجه به اینکه استقلال هواداران زیادی دارد و همه هم توقع دارند، سعی می‌کنیم بهترین گزینه را چه داخلی باشد چه خارجی انتخاب کنیم.

*بخشی از مطالبات‌ بازیکنان را پرداخت کردیم. الان به حدود ۶۵ درصد رسیده است.

*در جریان ۲۰۰ هزار دلار مطالبات باقیمانده ساپینتو نیستم. اگر با ساپینتو صحبت می‌کردیم، خیلی پایین‌تر از همین مبلغی که توافق کرده بودیم، می‌توانست با ما همکاری کند.

* اگر ساپینتو با تیم آپوئل قبرس قرارداد ۲۰۰ هزار دلاری بسته، نقش واسطه‌ها و کسانی که ناظر بر این کار هستند. من باید در هر شرایطی پاسخگو باشم. من باید چندین بار به سازمان بازرسی بروم و پاسخگو باشم. وظیفه‌ام است، ولی در‌مورد استراماچونی آیا سازمان بازرسی از کسانی که با او قرارداد بستند یکبار سوال کرد؟ ما وظیفه‌مان را انجام می‌دهیم. همیشه در قبال قانون گردن‌مان از مو باریک‌تر است و سعی می‌کنیم پاسخگو باشیم.

*در جایگاهی نیستم که تشخیص بدهم سازمان خصوصی سازی یا وزارت ورزش و جوانان اعضای هیات مدیره استقلال را انتخاب کنند. وزارت خانه خودش تعیین تکلیف می‌کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *