رونمایی از گزینه‌های ایتالیایی و اسپانیایی نیمکت تیم فوتبال استقلال

14:19 - 18 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۷۰۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رونمایی از گزینه‌های ایتالیایی و اسپانیایی نیمکت تیم فوتبال استقلال
گزینه‌های خارجی هدایت تیم فوتبال استقلال بعد از جدایی ریکاردو ساپینتو مشخص شدند.

خبرگزاری میزان - بعد از جدایی قطعی ریکاردو ساپینتو از تیم فوتبال استقلال وی هدایت تیم فوتبال آپوئل نیکوزیای قبرس را بر عهده گرفت تا آبی‌پوشان به دنبال گزینه‌های جدیدی برای نیمکت تیم خود باشند.

سیدحجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در همان لحظات ابتدایی به هواداران باشگاه اعلام کرد که اولویت اصلی گزینه‌های خارجی برای هدایت آبی‌پوشان هستند و در صورت فراهم نشدن شرایط به دنبال مربی داخلی خواهد رفت، اما تاکید کرد که علی‌رغم شایعات فضای مجازی با هیچ گزینه داخلی مذاکره نکرده است و به‌زودی برای مذاکره با گزینه‌های خارجی عازم دبی خواهد شد.

 گفته می‌شود گزینه‌های اصلی استقلال مربیان ایتالیایی و اسپانیایی هستند که کارنامه نسبتاً قابل قبولی هم دارند.

روبرتو بوردین و خوان رامون لوپز کارو، دو سرمربی ایتالیایی و اسپانیایی گزینه‌های حجت کریمی هستند که احتمالاً مذاکرات با آنها به‌زودی آغاز خواهد شد.

بهترین تیمی که روبرتو بوردین ایتالیایی هدایت کرده تیم ملی مولداوی بوده است. البته این مربی فصل پیش هم جزو گزینه‌های هدایت نساجی مازندران بود که مذاکراتی هم با حدادیان مالک این باشگاه داشت که در نهایت مطهری روی نیمکت نساجی نشست.

خوان رامون لوپز دیگر گزینه استقلال که از سال ۲۰۱۹ به بعد ظاهراً در هیچ تیمی مربیگری نکرده است، اما سابقه نشستن روی نیمکت رئال مادرید B و هدایت موقت تیم اصلی رئال را در کارنامه دارد. وی همچنین در تیم‌های فوتبال لوانته اسپانیا و تیم ملی عربستان هم مربیگری کرده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *