بخش سی تی اسکن بیمارستان امام حسین (ع) هشترود افتتاح شد/ بررسی مشکلات و نیازمندی‌های بیمارستان توسط دکتر عین اللهی

14:02 - 18 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۶۹۴
بخش سی تی اسکن بیمارستان امام حسین (ع) هشترود افتتاح شد/ بررسی مشکلات و نیازمندی‌های بیمارستان توسط دکتر عین اللهی
وزیر بهداشت در سفر استانی به آذربایجان شرقی به همراه رییس جمهور، بخش سی اسکن بیمارستان امام حسین (ع) را افتتاح کرد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام وبدا، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه افتتاح این بخش بیمارستانی، اظهار داشت: این دستگاه به عنوان از یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های کشور با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان خریداری و راه اندازی شده و قابلیت ارتقا به سی تی آنژیو را دارد.
 
وزیر بهداشت با اشاره به موقعیت جغرافیایی هشترود در محور مواصلاتی تبریز - تهران، راه اندازی این بخش را خدمتی ارزشمند برای مردم این شهرستان و همچنین مصدومان حوادث ترافیکی و گردشگران این منطقه دانست. 
 
وی همچنین از بخش‌های اورژانس، اتاق عمل سرپایی، بستری داخلی و جراحی و پروژه بهسازی و مقاوم سازی این بیمارستان ۷۲ تختخوابی، بازدید کرد.
 
در این بازدید امینی، نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس، دکتر رحیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع و نیز پاک آیین، دستیار رسانه‌ای وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت حضور داشتند.

 پیش از این نیز وزیر بهداشت  جهت بررسی خدمت رسانی بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرستان چاراویماق از این بیمارستان دیدن کرده بود. 

بهرام عین اللهی در این بازدید از بخش‌های اورژانس، رادیولوژی، درمانگاه، داروخانه و دیالیز این مرکز درمانی بازدید و مهمترین مشکلات آن را شامل کمبود فضای درمانگاه و تجهیزات بررسی کرد. 
 
وی با حضور در داروخانه این بیمارستان ضمن ابراز رضایت از وضعیت مناسب دارو‌ها و فرآورده‌های تزریقی، از برنامه ریزی وزارت بهداشت برای افزایش ذخایر دارویی در کشور خبر داد.
 
وزیر بهداشت همچنین در بازدید از این بیمارستان ۴۵ تختخوابی، با کادر درمانی گفتگو و از بیماران بستری، عیادت و از آن‌ها دلجویی کرد. 
 
در این بازدید امینی، نماینده مردم چاراویماق و هشترود در مجلس، دکتر رحیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع و پاک آیین، دستیار رسانه‌ای و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت نیز حضور داشتند.

 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *