مردم شیراز میزبان عوامل فیلم «مصلحت» خواهند شد

13:03 - 18 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۶۸۴
مردم شیراز میزبان عوامل فیلم «مصلحت» خواهند شد
اولین اکران مردمی فیلم سینمایی «مصلحت» امشب پنجشنبه ۱۸ خردادماه با حضور عوامل و بازیگران این فیلم سینمایی در شهر شیراز برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی پروژه، اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه با حضور عوامل این فیلم سینمایی در شهر شیراز برگزار می‌شود.

در این اکران سینمایی که امشب پنجشنبه ۱۸ خردادماه ساعت ۱۸ در سینما سعدی و ساعت ۲۰ در سینما شهرآفتاب شیراز برگزار می‌شود، حسین دارابی کارگردان، محمدرضا شفاه تهیه کننده، وحید رهبانی و مجید نوروزی دو بازیگر اصلی این فیلم سینمایی حضور خواهند داشت.


این اثر سینمایی که از روز گذشته چهارشنبه ۱۷ خردادماه با شعار «عدالت خط قرمز ندارد!» اکران رسمی خود را در سینما‌های سراسر کشور آغاز کرده است، روایتی از یک پرونده مشکوک و پر رمز و راز است که مصلحت سیاسی نظام، مسیر رسیدگی به آن را با فراز و نشیب‌های مختلفی روبرو می‌کند.

«مصلحت» اولین ساخته سینمایی حسین دارابی است که برای ساخت آن دیپلم افتخار بهترین کارگردانی فیلم‌اول را در سی و نهمین جشنوراره فیلم فجر دریافت کرد و پس از آن این اثر به مدت ۳ سال در سینما‌ها توقیف شد.

 فرهاد قائمیان، وحید رهبانی، نازنین فراهانی، مهدی حسینی‌نیا، مجید نوروزی، امیر نوروزی، سهی‌بانو ذوالقدر و... ترکیب بازیگران اصلی «مصلحت» را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *