رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پلیس راهور: والدین مانع از ایستادن کودکانشان در سانروف خودرو شوند

11:47 - 18 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۶۷۷
پلیس راهور: والدین مانع از ایستادن کودکانشان در سانروف خودرو شوند
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ایستادن در سانروف برای کودکان اصلا یک تفریح نیست و والدین باید با مسئولیت بیشتری رفتار کنند. 

خبرگزاری میزان _ به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رابعه جوانبخت در خصوص کار‌های خطرناک کودکان در حین حرکت خودرو گفت: پدرانی را شاهد هستیم که هنگام رانندگی کودکان خود را بر روی پا‌های خود نشانده و مبادرت به رانندگی می‌کنند که باز هم در هنگام وقوع تصادفات آسیب دیدگی‌ها را چند برابر می‌کند چرا که فرمان داخل قفسه سینه بچه خورده و وی را بشدت مصدوم می‌کند.
 
سرهنگ جوانبخت بیان داشت: نباید بخاطر خوشحالی چند لحظه‌ای بچه‌ها آن‌ها را بر روی صندلی جلو نشاند چرا که این خوشحالی لحظه‌ای است و در صورت بروز حادثه به ناراحتی تبدیل خواهد شد.
 
وی افزود: وقتی بچه‌ها دست و سر خود را از خودرو آویزان می‌کنند این مورد نیز بسیار خطرناک است چرا که ممکن است سنگی از زیر خودرویی رها شده و یا اشیایی پرتاب شوند و یا موتور‌های عبوری با آن‌ها برخورد کنند که این این کار بسیار خطرآفرین و باعث حوادث جبران ناپذیری خواهد شد.
 
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بحث ساندورف بسیار مهم است و نباید کودکان بدلیل جثه نحیف خود از آن بیرون بیایند چرا که با کوچکترین ترمز ناگهانی به جلو پرتاب شده و یا حتی ممکن است از جلوی خودرو به زیمن افتاده و خود ماشین از روی آن‌ها رد شود.
 
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: سانروف برای کودکان اصلا یک تفریح نیست و والدین باید با مسئولیت بیشتری رفتار و نباید به بچه‌ها اجازه دهند که از سانروف استفاده کنند چرا که سطح اتکا ناپایدار است و با اولین ترمز اتفاقات ناگواری خواهد افتاد. 
 
انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *