بازدیدوزیر بهداشت از بیمارستان‌های تبریز

10:42 - 18 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۶۶۱
بازدیدوزیر بهداشت از بیمارستان‌های تبریز
وزیر بهداشت همراه با رییس جمهور و هیات دولت در پنجمین مقصد از دور دوم سفر‌های استانی دولت مردمی در سفری دو روزه، وارد تبریز شد.

خبرگزاری میزان- طبق اعلام وبدا، بهرام عین اللهی در روز اول این سفر، از بیمارستان‌های امیرالمومنین (ع) شهرستان چاراویماق، امام حسین (ع) هشترود و امام خمینی (ره) و نیز دانشکده علوم پزشکی سراب، بازدید می‌کند. 
 
آغاز عملیات ساخت مرکز جامع خدمات سلامت اسب فروشان شهرستان سراب و نشست با اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی تبریز همراه با معاونین و مدیران ارشد وزارت بهداشت، از دیگر برنامه‌های روز اول سفر وزیر بهداشت به آذربایجان شرقی است.
 
 عین اللهی در دومین روز این سفر ضمن بازدید از چندین مرکز و پروژه‌های عمرانی، چندین طرح بهداشتی و درمانی را در تبریز افتتاح می‌کند. 
 
گفتنی است در این سفر معاونین توسعه مدیریت و منابع، بهداشت، درمان، پرستاری، تحقیقات و فناوری، دانشجویی و فرهنگی، رییس سازمان غذا و دارو، دستیار رسانه‌ای و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و جمعی از مدیران ارشد وزارت بهداشت با حضور در شهرستان‌های آذربایجان شرقی، از مراکز و پروژه‌های حوزه سلامت بازدید می‌کنند.

 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *