رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سیل محور فیروزکوه - سمنان را مسدود کرد

20:37 - 17 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۶۳۰
سیل محور فیروزکوه - سمنان را مسدود کرد
فرماندار فیروزکوه با اشاره به آماده باش کامل مدیریت بحران در پی سیل و مقابله با هرگونه خطر احتمالی در فیروزکوه گفت: سیل به برخی از مزارع و باغات در دهستان پشتکوه خساراتی وارد کرده است.

خبرگزاری میزان - محمد حیدری‌منش، فرماندار فیروزکوه در حاشیه نشست اضطراری مدیریت بحران، گفت: در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل در دهستان پشتکوه (لاجورد) و جاری شدن سیل در فیروزکوه ستاد بحران شهرستان به حالت آماده باش کامل در آمده است.

وی با بیان‌اینکه بارش شدید باران منجر به جاری شدن سیل در روستاهای طرود، سرانزا، گورسفید، طارم و کمند شهرستان فیروزکوه شد، گفت: همزمان با جاری شدن این سیل، فرماندار فیروزکوه، مسئولان شهرستانی، نیروی نظامی و انتظامی عازم منطقه شده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه جاری شدن سیل سبب  بروز مشکلاتی در برخی از روستاهای دهستان پشتکوه شده است نیز گفت: عوامل مدیریت بحران و راهداری شهرستان فیروزکوه، بخشداری و دهیاران همچنان با حضور در مناطق در تلاش هستند تا مشکلات به وجود آمده برطرف شود.

وی ادامه‌ داد: بارندگی به صورت پراکنده در نقاط مختلف شهرستان فیروزکوه ادامه داشته و مردم از تردد در مناطق کوهستانی و سیل خیز خودداری کنند، خوشبختانه تاکنون گزارشی از خسارات جانی نداشتیم اما سیل به برخی از مزارع و باغات در دهستان پشتکوه خساراتی وارد کرده است.

حیدری منش گفت: ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه با اعلام صدور هشدار سطح نارنجی از هموطنان و همشهریان گرامی در خواست می شود تا از توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: سیل

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *