رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اطلاعیه باشگاه استقلال درباره جدایی ساپینتو

17:36 - 17 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۶۲۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
اطلاعیه باشگاه استقلال درباره جدایی ساپینتو
باشگاه استقلال در خصوص جدایی ریکاردو ساپینتو اطلاعیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری میزان - بعد از انتشار متن جدایی ریکاردو ساپینتو در صفحه شخصی اش و خداحافظی با هواداران استقلال این باشگاه اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد:

باشگاه استقلال مراتب تشکر و قدردانی صمیمانه خود را از کلیه زحمات و تلاش‌های ریکاردو ساپینتو، سرمربی فصل گذشته خود اعلام می‌کند.

متأسفانه جدایی، بخشی همیشگی از فوتبال و ورزش حرفه‌ای است و حالا که راه باشگاه استقلال و ساپینتو در این مقطع از هم جدا شده، بهترین آرزو‌ها را برای ایشان داریم و برای او در ادامه دوران حرفه‌ای، آرزوی موفقیت می‌کنیم.

باشگاه استقلال نظر به اهمیت انتخاب هرچه سریعتر سرمربی فصل آینده، نهایت تلاش و دقت خود را به کار می‌گیرد تا بهترین و شایسته‌ترین انتخاب ممکن را انجام داده و بتواند رضایت خاطر هواداران عزیزش را فراهم آورد. بدیهی است از این لحظه برنامه ریزی و مذاکرات برای انتخاب سرمربی جدید آغاز خواهد شد که پس از نهایی شدن، به اطلاع اصحاب محترم رسانه و هواداران گرامی خواهد رسید.

انتهای پیام/


حسین کرمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
0
0
متاسفانه مدیران استقلال قدران سر مربیان انسان و صادق و حرفه ایی در این تیم نبوده اند و منافع شخصی خود را در همه حال به رشد و پیشرفت رو به جلو تیمی ترجیح داده‌اند که این عادت همیشگی مدیران باشگاهی در نهایت بازدارنده و در مجموع به تیم ملی ایران صدمه سهمناک خواهد زد و فوتبال ایران را خیلی سریع به زوال و نیستی خواهد کشاند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *