نشست‌های ضد ایرانی پارلمان اروپا/میزبانی از تروریست‎ها با چاشنی ادعاهای حقوق بشری

7:15 - 20 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۶۰۶
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
نشست‌های ضد ایرانی پارلمان اروپا/میزبانی از تروریست‎ها با چاشنی ادعاهای حقوق بشری
پارلمان اروپا به تازگی پس از میزبانی نشستی با اعضای گروهک تروریستی منافقین، نشست دیگری با حضور برخی از عناصر و چهره‌های ضد ایرانی و اعضای گروهک‌های تروریستی برگزار کرد.

خبرگزاری میزان – پارلمان اروپا اوایل خرداد میزبان نشستی ضد ایرانی با اعضای گروهک تروریستی منافقین بود.

این نشست با عنوان ادعایی «چشم‌انداز تغییر و سیاست اتحادیه اروپا» برگزار شد.

در این نشست ضد ایرانی تعدادی از مقام‎های اروپایی و شماری از نمایندگان پارلمان اروپا حضور داشتند.

همچنین شماری از نمایندگان پارلمان اروپا از جمله رئیس و تعدادی از اعضای کمیته روابط خارجی حضور داشته و به طرح ادعاهایی پرداختند.

پارلمان اروپا همچنین به تازگی میزبان یک کنفرانس ضد ایرانی دیگر بود که این کنفرانس نیز با توجه به ادعا‌های حقوق بشری مقام‎هی اروپایی، قابل تامل است.

این نشست‌ها که برگزاری آن‌ها موضوع جدیدی هم نیست بار دیگر ادعا‌های مقام‎های اروپایی و پارلمان اروپا را زیر سوال می‌برند.

مقام‎های اروپایی به خصوص از زمان اغتشاشات سال گذشته در ایران همواره مدعی دفاع از حقوق بشر در ایران بوده‌ و از موضوعات ادعایی مانند «نقض حقوق بشر در ایران» و «نقض حقوق زنان» در ایران «ابراز نگرانی» کرده‎اند(!)

اما نگاهی به این گونه نشست‌ها و افراد حاضر در آنها، این سوال را ایجاد می‌کند که این باصطلاح ابراز نگرانی از نقض حقوق بشر در ایران چگونه صورت می‌گیرد در حالی که افراد حاضر در این نشست‌ها دستشان به خون ایرانیان بسیاری آغشته است.

در واقع این سوال مطرح است که پارلمان اروپا چگونه این دوگانگی در سیاست خود را در قبال ایران توجیه می‌کند؟ از سویی ادعای دفاع از مردم ایران سر داده می‌شود و از سوی دیگر عناصر تروریستی که مرتکب جنایات فجیعی علیه مردم ایران شده‌اند، به راحتی در این نهاد‌های اروپایی رفت‎وآمد کرده و با سران آن‌ها دیدار برگزار می‌کنند.

این دوگانگی‌ها نشان می‌دهد که غربی‌ها بر خلاف آنچه که مطرح و ادعا می‌کنند، تنها به دنبال پیشبرد برنامه‌های ضد ایرانی خود بوده و در این مسیر از تمامی ابزار‌های موجود نیز استفاده را می‌کنند.

غرب و نهاد‌های آن در عمل نشان داده‌اند که بر خلاف ادعا‌های ظاهری و فریبنده، کوچکترین ابایی از حمایت از عناصر تروریستی در برابر ایران ندارند و آنچه که تاکنون نیز مشاهده شده، به خوبی موید این واقعیت است.

مقام‎های اروپایی هرگز به سوالات مطرح شده در خصوص حمایت همه‌جانبه از عناصر و گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی پاسخ و استدلال قانع کننده‌ای نداده و همواره در صدد منحرف کردن افکار عمومی از این عملکرد دوگانه خود هستند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *