معنوی‌نژاد: ریکاوری خیلی خوبی داشتیم/ امیدوارم مقابل لهستان دل مردم را شاد کنیم

14:52 - 17 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۵۸۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
معنوی‌نژاد: ریکاوری خیلی خوبی داشتیم/ امیدوارم مقابل لهستان دل مردم را شاد کنیم
دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که بازیکنان ریکاوری خیلی خوبی داشتند، گفت: امیدوارم مقابل لهستان و دیگر حریفانمان در ژاپن نمایش خوبی داشته باشیم و دل مردم را با شکست حریفان شاد کنیم.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، جواد معنوی‌نژاد در رابطه با دیدار مقابل ژاپن که با شکست تیم ملی به پایان رسید، اظهار کرد: دیدار با ژاپن اولین مسابقه ایران در هفته نخست لیگ ملت‌ها بود که حریف حمایت تماشاگران را داشت. چند سالی است که بازیکنان ژاپن در کنار هم بازی می‌کنند. آن‌ها دو، سه بازیکن شاخص دارند که دیروز خیلی خوب بازی کردند و تیم ایران را تحت فشار قرار دادند تا در نهایت پیروز میدان شوند.

وی در ادامه تاکید کرد: تورنمنت‌هایی مثل لیگ ملت‌ها بسیار طولانی است و تیم‌ها چندین مسابقه در بازه زمانی بیش از یک ماه دارند. در چنین مسابقاتی یک برد یا یک باخت تعیین کننده نیست. امروز یک ریکاوری ذهنی و بدنی خیلی خوب داشتیم و تمرینی شش به شش هم انجام دادیم.

دریافت‌کننده تیم ملی والیبال درباره دیدار برابر لهستان افزود: برای بازی با تیم نخست جهان آماده می‌شویم که تیم خوبی است و بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد. امیدوارم مقابل لهستان و دیگر حریفانمان در ژاپن نمایش خوبی داشته باشیم و دل مردم را با شکست حریفان شاد کنیم.

تیم ملی والیبال ایران ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه فردا (پنج‌شنبه ۱۸ خرداد) در دومین مسابقه خود در هفته نخست لیگ ملت‌ها به مصاف لهستان می‌رود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *