رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بررسی چالش‌های تحول محتوای آموزشی در «پرسشگر»

14:05 - 17 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۵۷۵
بررسی چالش‌های تحول محتوای آموزشی در «پرسشگر»
برنامه «پرسشگر» این جمعه با موضوع چالش‌های تحول محتوای آموزشی روی آنتن شبکه آموزش سیما می‌رود.

خبرگزاری میزان- به گزارش روابط عمومی شبکه آموزش سیما، برنامه «پرسشگر» جمعه شب ۱۹ خردادماه با حضور روسای پیشین سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی پخش می‌شود.

در این برنامه چالش‌های تحول محتوای آموزشی، وضعیت کتاب‌های درسی، حجم کتاب‌ها با نیاز دانش آموزان، سیاست‌های تالیف کتب درسی با نیاز جامعه وآمار‌ها و استاندارد‌های کتب درسی بررسی می‌شود.

سری جدید برنامه «پرسشگر» با حضور پنج تن از وزرای پیشین آموزش و پروزش از جمله علیرضا علی احمدی، علی اصغر فانی، محسن حاجی میرزایی، سید کاظم اکرمی و یوسف نوری از این شبکه پخش شد.

در این برنامه چالشی که برای نخستین بار با حضور پنج وزیر پیشین برگزار شد، مسائل مختلف نظام تعلیم و تربیت از جمله عدالت آموزشی، نیروی انسانی، محتوای آموزشی، عملیاتی نبود سند تحول آموزش و پرورش، عدم استفاده مناسب از فناوری اطلاعات، فاقد ماموریت بودن آموزش و پرورش، فاقد برنامه بودن نظام آمورزشی برای ارتباط سازنده با بازارکار، نبود اتاق فکر و گفتگوی آموزشی، بودجه، رتبه بندی، شاداب نبودن فضای مدرسه، کمبود معلم، کمبود بودجه و در اختیار نبودن آن در دست وزیران، آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد و … مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

برنامه «پرسشگر» به پیگیری چالش‌های تحول در نظام آموزش و پرورش منطبق بر دستورات و بیانات مقام معظم رهبری و بر اساس اسناد بالا دستی در قالب گفتگو‌های زنده، به تهیه کنندگی سعید نوری آزاد و اجرای علی عبدالعالی جمعه‌ها ساعت ۲۱ از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود.

بررسی چالش‌های تحول محتوای آموزشی در «پرسشگر»

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *