عملیات اطفای حریق بازار سیدولی بعد از گذشت ۲۴ ساعت ادامه دارد

13:10 - 17 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۵۶۲
عملیات اطفای حریق بازار سیدولی بعد از گذشت ۲۴ ساعت ادامه دارد
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: عملیات اطفای حریق در انبار چسب با احتیاط کامل در حال انجام است و در ساعات آینده وضعیت در قسمت زیرزمین بازار سیدولی بهتر شد.

خبرگزاری میزان- به گزارش شهر، جلال ملکی در خصوص آخرین وضعیت عملیات مهار آتش در بازار سیدولی اظهار کرد: ۲۴ ساعت از زمان آتش‌سوزی در انبار چسب و هلال‌های کفاشی در بازار سید ولی می‌گذرد و آتش نشانان از سه بخش ضلع شرقی و غربی و از روی پشت بام و سقف‌های شیروانی به آتش حمله کرده و موفق شدند پس از ساعاتی آتش طبقات بالایی را مهار کنند. در قسمت زیرزمین چندین برابر طبقات بالایی انبار و اجناس وجود داشت. البته، با توجه به اینکه یک راه باریک بیشتر نبود عملیات آتش نشانان سخت شد و احتمال ریزش ساختمان و انفجار بود.

وی ادامه داد: در نهایت تصمیم گرفته شد آتش نشانان در یک عملیات منسجم و با حداقل نفرات عملیات مهار آتش را پیش بگیرند. در ساعت یازده شب گذشته هم به یکباره سقف شرقی زیرزمین به وسعت حدود ۵۰ متر فرو ریخت که البته در این حادثه به فردی آسیب نرسید و کار اطفا ادامه پیدا کرد.

ملکی گفت: در حال حاضر، شرایط بهتر شد و درجه حرارت پایین آمده، اما بدلیل انتشار گاز ناشی از چسب‌ها و تینر‌ها و احتمال مسمومیت آتش نشانان عملیات با احتیاط کامل در حال انجام است و در ساعات آینده وضعیت در قسمت زیرزمین بازار سیدولی بهتر خواهدشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *