رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اتوبوس‌های دست دوم وارداتی در مرحله بررسی استانداردها

11:27 - 17 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۵۲۸
اتوبوس‌های دست دوم وارداتی در مرحله بررسی استانداردها
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: مجوز وارد کردن هزار دستگاه اتوبوس را داریم و تا پایان سال تلاش می‌کنیم تعدادی را به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت وارد کنیم؛ چراکه می‌خواهیم اتوبوسی را وارد کنیم که دوباره به چرخه تعمیرات برنگردد.

خبرگزاری میزان- به گزارش شهر، مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی در خصوص اتوبوس‌های دست دومی که قرار بود به ناوگان حمل‌‍ونقل شهری اضافه بشود، اظهار کرد: هنوز در حال بررسی هستیم و به نتیجه مد نظرمان با توجه به سختگیری‌های سازمان ملی استاندارد به لحاظ استاندارد و ویژگی‌های فنی نرسیده‌ایم.

علیزاده خاطرنشان کرد: در حال مذاکره برای وارد کردن اتوبوس‌ها هستیم. ما مجوز وارد کردن ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس را داریم و تا پایان سال تلاش می‌کنیم تعدادی را به ناوگان پایتخت وارد کنیم؛ چراکه می‌خواهیم اتوبوسی را وارد کنیم که مشکل فنی پیدا نکند و دوباره به چرخه تعمیرات برنگردد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی ادامه داد: باید بحث استاندارد اتوبوس‌ها رعایت بشود. طبق مجوز هیات دولت باید کارکرد این اتوبوس‌ها کمتر از ۵ سال باشد.

وی با بیان اینکه برآورد هزینه اتوبوس‌ها هنوز انجام نشده است، خاطرنشان کرد: برای این امر باید خارج از کشور به صورت میدانی از این دستگاه‌ها بازدید کنیم تا قیمتش مشخص بشود؛ ولی حدودا قیمت هر دستگاه باید دو الی سه میلیارد باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *