گفت‌وگو|

امام جمعه موقت اهواز: شرط گذر از القائات دشمن ایمان و امید است

8:30 - 18 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۴۹۱
امام جمعه موقت اهواز: شرط گذر از القائات دشمن ایمان و امید است
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه مشکلات و موانع وجود دارد گفت: شرط گذر از مشکلات و القائاتی که دشمن در جنگ شناختی به وجود می‌آورد ایمان و امید است.

حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در روز ۱۴ خرداد سال جاری و تأکید ایشان بر اینکه هرکه ایران و منافع ملی را دوست دارد، باید برای ترویج ایمان و امید تلاش کند بیان داشت: دوست و دشمن اعتراف دارد که رهبر معظم انقلاب یک استراتژیت بی‌نظیر یا حداقل کم‌نظیر است که در ۳۴ سال گذشته نه تنها منافع مسلمانان منطقه و جهان را زنده کردند بلکه ایران و ایرانی را به واسطه همین رهنمود‌ها پاسداری کردند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه افق پیش روی ایران و انقلاب اسلامی فوق‌العاده درخشان است گفت: امروز بعد از گذشت ۴۴ سال زیرساخت‌های دسترسی به آرمان‌هایی که امام راحل ترسیم کردند فراهم شده است.

وی با اشاره به برخی مشکلات جامعه افزود: مشکلات و موانع وجود دارد اما شرط گذر از آن‌ها و موانع و القائاتی که دشمن در جنگ شناختی به وجود می‌آورد همان ایمان و امید است.

حاجتی گفت: لازم است درباره فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب بحث و بررسی کنیم و همه صنوف آن را سرلوحه کار قرار بدهند در این صورت آینده بسیار روشن است.

رهبر معظم انقلاب در مراسم سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی رحمه الله علیه فرمودند: «آنچه من به ملّت ایران، به شما جوان‌های عزیز عرض می‌کنم، این است: من می‌گویم هر که ایران را دوست دارد، هر که منافع ملّی کشور را دوست دارد، هر که بهبود اوضاع اقتصادی را دوست دارد، از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج می‌برد و می‌خواهد آن را اصلاح کند، هر که به دنبال جایگاه باعزّت ایران در نظم جهانیِ پیش رو است، هر که این چیز‌ها را دوست دارد، باید برای ترویج ایمان و ترویج امید در ملّت تلاش کند؛ این وظیفه است؛ این وظیفه‌ همه‌ ما است؛ این همه‌ حرف من با نخبگان، با هسته‌های انقلابی، با مجموعه‌های سیاسی، با همه‌ آحاد مردم متعهّد است. باید همه‌ ما تلاش کنیم تا در این کشور ایمان و امید زنده بماند.»

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *