رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

اورعی: تیم‌های عربی هیچگاه به ایرانی‌ها رحم نمی‌کنند/ بازی با تیم عمانی جنبه تشریفاتی داشت

7:45 - 17 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۴۵۲
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
اورعی: تیم‌های عربی هیچگاه به ایرانی‌ها رحم نمی‌کنند/ بازی با تیم عمانی جنبه تشریفاتی داشت
بازیکن تیم هندبال سپاهان گفت: هرجور حساب کنیم الکاظمیه نمی‌توانست الریان را شکست دهد و اتفاقی که افتاد عقلانی نبود.

محمدرضا اورعی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی در بازی سوم دور گروهی جام باشگاه‌های آسیا مقابل نماینده عمان، اظهار داشت: خوشبختانه موفق شدیم با آنالیز خوبی که از تیم عمانی داشتیم از سد این تیم‌ بگذریم. متاسفانه به دلیل اتفاقات غیر اخلاقی در بازی‌ تیم‌های همگروهی‌مان، بازی با تیم عمانی برای ما جنبه تشریفاتی داشت.

وی با اشاره به بازی دو تیم‌ همگروه و حواشی مصاف تیم‌های عربی کویت و قطر، تصریح کرد: بازی قبلی را همه دیدند که چه اتفاقاتی افتاد. این مسائل در میان تیم‌های عربی رایج هست که هیچگاه به ما ایرانی‌ها رحم نمی‌کنند و هر جور شده سر ما را زیر آب می‌کنند و دیروز نمونه بارز آن را مشاهده کردید.

ملی‌پوش تیم هندبال سپاهان افزود: شانس صعود ما بازی قبل بود که با تبانی دو باشگاه عربی الکاظمه کویت و الریان قطر زمینه صعود خودشان را مهیا کردند تا یک نماینده از کویت در جمع چهار تیم باشد. هر جور حساب کنیم الکاظمیه نمی‌توانست الریان را شکست دهد و اتفاقی که افتاد عقلانی نبود.

اورعی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم باشگاه سپاهان در مورد این اتفاق در کنفدراسیون آسیایی و جهانی پیگیر باشد، چرا که حق ما این نبود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *