ادامه دروغ‌های ضد انقلاب درباره منصوره سگوند با بازنشر فیلمی قدیمی

17:25 - 16 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۴۲۱
دسته بندی: سیاست ، عمومی
ادامه دروغ‌های ضد انقلاب درباره منصوره سگوند با بازنشر فیلمی قدیمی
رسانه‌های ضد انقلاب با انتشار فیلمی مربوط به ۲ سال قبل مدعی شدند تصاویر منتشر شده مربوط به مراسم تشییع جنازه مرحومه منصوره سگوند است.

خبرگزاری میزان – پس از خنثی شدن پروژه کشته‌سازی رسانه‌های ضد انقلاب در رابطه با فوت یک شهروند خرم‌آبادی به نام منصوره سگوند که به دلیل سکته قلبی فوت شده بود، این رسانه‌ها و در صدرآن‌ها رضا پهلوی از شب گذشته با اعلام فراخوان‌های گسترده از مردم استان لرستان خواستند که صبح امروز در مراسم خاکسپاری ‎وی شرکت کنند.

نقشه ضد انقلاب این بود که با تجمع گسترده در مراسم خاکسپاری مرحومه سگوند موج جدیدی از اعتراضات را در استان لرستان و سراسر کشور آغاز و در ادامه سناریوی خیالی خود مردم را به تقابل با نیرو‌های امنیتی تحریک کنند.

صبح امروز، اما پس عدم همراهی مردم با فراخوان‌های منتشر شده از طرف ضد انقلاب این رسانه‌ها چاره‌ای جز استفاده از تکنیک قدیمی استفاده تصاویر آرشیوی پیدا نکردند با جازدن تجمع مردم شهرکرد در اعتراض به کمبود آب در آذر سال ۱۴۰۰ به جای تشییع جنازه مرحومه سگوند تلاش کردند تا فرخوان شکست خورده خود را موفق جلوه دهند.

ادامه دروغ‌های ضد انقلاب درباره منصوره سگوند با بازنشر فیلمی قدیمی

این رسانه‌ها که در جریان اعتراضات سال گذشته نیز بار‌ها به تصاویر آرشیوی از سال‌ها گذشته یا انتشار چندباره تصاویر شهری مشخص در روز‌های متوالی به نام شهر‌های دیگر متوسل شده بودند اینبار نیز قصد داشتند همان تکنیک را به کار گیرند که با چند جستجوی ساده دروغ بودن ادعاهایشان باز هم مشخص شد.

ادامه دروغ‌های ضد انقلاب درباره منصوره سگوند با بازنشر فیلمی قدیمی

توضیحات رئیس کل دادگستری استان ایلام درباره فوت خانم منصوره سگوند

روز گذشته عمران علی محمدی، رئیس کل دادگستری استان ایلام در گفتگو با میزان، درباره علت فوت منصوره سگوند گفت: مرحومه سگوند، دانشجوی پیام نور آبدانان، در ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه بعد از ظهر در یک تماس تلفنی به دوست خود اعلام می‌کند که حالش خوب نیست. در پی این تماس تلفنی، دوست مرحومه سگوند به همراه همسر خود به خانه وی مراجعه می‌کند.

وی افزود: صاحب‌خانه در سفر حج بوده و کلید منزل خود را به یکی از همسایه‌ها سپرده بود، دوست مرحومه سگوند پس از دریافت کلید از همسایه وارد منزل می‌شود و خانم سگوند را درحالی که به زمین افتاده است مشاهده کرده و با اورژانس تماس می‌گیرد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام بیان کرد: پس از بررسی اورژانس مشخص می‌شود علائم حیاتی در منصوره سگوند وجود ندارد و بیمارستانی که متوفی ابتدا به آنجا اعزام شد علت مرگ را ایست قلبی اعلام کرده است.

علی محمدی بیان کرد: پیکر مرحومه سگوند جهت تشخیص به پزشکی قانونی ایلام اعزام شد و براساس اعلام پزشکی قانونی هیچگونه آثار و علائمی مبنی بر درگیری یا ضربه بر روی جسد مشاهده نشده است.

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: پزشکی قانونی مرکز استان ایلام برای انجام سم‌شناسی از متوفی نمونه‌برداری کرده و تا چند روز آینده نتایج آزمایشات سم‌شناسی نیز اعلام می‌شود و در این رابطه پرونده لازم تشکیل و تحقیقات آغاز شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *