افتتاح اولین پایگاه تخصصی اورژانس هوایی با امکان تعمیر و نگهداری بالگرد در استان تهران

16:16 - 16 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۴۱۳
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
افتتاح اولین پایگاه تخصصی اورژانس هوایی با امکان تعمیر و نگهداری بالگرد در استان تهران
سرپرست اورژانس استان تهران از افتتاح اولین پایگاه اورژانس هوایی با امکان تعمیر و نگهداری بالگرد در استان تهران در محل بوستان ولایت خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی اورژانس استان تهران، محمد اسماعیل توکلی سرپرست اورژانس استان تهران گفت: با حمایت‌های شخص رییس جمهور محترم، دکتر بهرام عین الهی وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس سازمان اورژانس کشور و تلاش شبانه روزی همکارنمان در اورژانس استان تهران اولین پایگاه اورژانس هوایی با امکان تعمیر و نگهداری بالگر در بوستان ولایت جهت خدمات دهی به شهروندان در آینده‌ای نزدیک افتتاح خواهد.

توکلی با اشاره به استفاده از بالگرد BK۱۱۷ در این پایگاه افزود: این نوع بالگرد یکی از پرکاربردترین بالگرد‌ها در حوزه اورژانس هوایی در دنیا است و تمام تائیدیه‌ها و استاندارد‌های لازم را دریافت کرده است که علاوه بر تجهیزات فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی، تجهیزات کامل و تخصصی icu را نیز دارد.

وی با تاکید بر قابلیت استارت در کمتر از ۳ دقیقه در این بالگرد گفت: مجهز بودن به دو موتور، امکان پرواز را بر فراز مناطق شهری و آبی با ایمنی بسیار بالاتر را نیز فراهم می‌کند.

توکلی ادامه داد: این بالگرد نسبت به بالگرد‌های دیگر، سر و صدا و لرزش به مراتب کمتری ایجاد کرده و کم‌مصرف‌تر است و تعمیر و نگهداری آن زمان و هزینه پائین‌تری نیز در بر دارد.

سرپرست اورژانس استان تهران ابراز امیدواری کرد: این خدمت ارزشمند و رایگان موجب افزایش کیفیت و کمیت خدمات در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی همراه با ارتقا رضایتمندی مردم شود.

گفتنی است؛ این دومین پایگاه اورژانس هوایی استان تهران است که به هموطنان خدمت رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام/


احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
0
0
بنده متخصص دستگاه های gse هلی کوپتر هستم
در صورت نیاز آماده همکاری میباشم
بازنشسته از هوادریا
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *