گفت‌وگو|

سیدصالحی: نمی‌توانیم تمام مشکلات را گردن مدیریت بیندازیم/ برخی بازیکنان استقلال کیفیت لازم را نداشتند

1:25 - 17 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۳۵۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سیدصالحی: نمی‌توانیم تمام مشکلات را گردن مدیریت بیندازیم/ برخی بازیکنان استقلال کیفیت لازم را نداشتند
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: برخی از بازیکنان استقلال کیفیت لازم را در این فصل نداشتند و نمی‌توانیم تمام مشکلات را گردن مدیریت بیندازیم.

سیدمهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با میزان، درباره دلایل ناکامی تیم فوتبال استقلال در این فصل اظهار داشت: استقلال این فصل مربی خارجی آورده بود و بالطبع یک مقدار زمان می‌برد تا ساپینتو به شرایط ایده‌آل دست پیدا کند و لیگ فوتبال ایران را بشناسد. البته مصدومیت‌های بازیکنان اصلی روی روند خوب استقلال تأثیرگذار بود. مهمترین عاملی که استقلال نتوانست شادابی کافی را داشته باشد سوء مدیریت باشگاه بود. به دلیل بدهکاری به استراماچونی و حذف استقلال از آسیا این اتفاقات رقم خورد و تمام این موارد دست به دست هم داد تا در یک سری از بازی‌ها حواشی مدیریتی و بیرون تیم به استقلال ضربه بزند.

وی ادامه داد: اگر این حواشی مدیریتی را هم نادیده بگیریم، برخی از بازیکنان استقلال کیفیت لازم را در این فصل نداشتند و نمی‌توانیم تمام مشکلات را گردن مدیریت بیندازیم. عدم حضور یک بازیکن بازیساز امسال به شدت در تیم حس شد. برای فصل بعد اول باید وضعیت مدیرعامل و هیأت مدیره هر چه سریع‌تر مشخص شود و سپس وضعیت سرمربی را تعیین کنند تا بتوانند زودتر وارد بازار فصل نقل و انتقالات شوند و بتوانند با تفکرات ساپینتو یا هر کسب که سرمربی استقلال می‌شود، تیم را ببندند و برای فصل جدید آماده شوند.

*برای لیگ پویا باید نظارت بیشتر و برنامه ریزی بهتری داشته باشیم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره ادامه همکاری با ساپینتو تصریح کرد: ادامه همکاری با ساپینتو بستگی به نظر اعضای هیأت مدیره و کمیته فنی دارد که چه دیدگاهی دارند. با حرف بیرون باشگاه نمی‌توان تصمیم‌سازی کرد و تصمیم گیرنده اصلی اعضای داخل باشگاه هستند که تکلیف را مشخص کنند.

وی در باره کیفیت رقابت‌های این فصل لیگ برتر گفت: امسال لیگ برتر کیفیت بالایی و متاسفانه سال به سال وضعیت مسابقات لیگ بدتر هم می‌شود. مشخص است یک مقدار حواشی رقابت‌های جام جهانی روی مسابقات داخلی تاثیر منفی گذاشته بود.از طرفی وقفه‌ها تاثیر منفی زیادی روی کیفیت لیگ داشت. برای لیگ پویا باید نظارت بیشتر و برنامه ریزی بهتری داشته باشیم. متأسفانه در لیگ امسال شاهد ظهور پدیده‌ای نبودیم؛ در حالی که کشورهای دیگر در حال پیشرفت هستند فوتبال ایران هم باید در این در مسیر قرار بگیرد. واقعیت این است که فوتبال ما به سمت و سویی می‌رود که کیفیت کمتر دیده می‌شود و بازیکنان پدیده و بااستعداد کمتری می‌بینیم. باید اتفاقی بیفتد تا نظم در لیگ در جریان باشد تا بیشتر رشد ببینیم.

*امیدوارم تیم ملی با مربیان داخلی نتایج خوبی در آسیا کسب کند

سیدصالحی در پایان در خصوص انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: قلعه‌نویی سال‌هاست در فوتبال ایران تجربیات گرانبهایی کسب کرده و حالا زمان استفاده از آن تجربیات است. امیدوارم تیم ملی با مربیان داخلی مقام خوبی در جام ملت‌های آسیا کسب کند. امیدوارم فدراسیون فوتبال هم شرایطی را فراهم کند که بازیکنان با آمادگی بیشتر و مطلوبی در جام ملت‌ها حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *