انتقاد عضو شورای شهر از تغییر ساعت کاری ادارات

12:05 - 16 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۳۳۶
انتقاد عضو شورای شهر از تغییر ساعت کاری ادارات
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش‌از دستور خود با اشاره به تغییر ساعت کاری ادارات تاکید کرد: این تصمیم زندگی مردم را با چالش مواجه می‌کند و از دولت درخواست کرد در این تصمیم تجدیدنظر کند.

خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سوده نجفی در یکصد و پنجاه و دومین جلشه شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از تغییر ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی گفت: مراتب اعتراض خودم و تعدادی زیادی از شهروندان به تغییر ساعت کاری به ساعت ۶ صبح را اعلام می‌کنم، برای اینکه ساعت رو جلو نکشند دستورالعملی برای دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهاد‌های عمومی اعلام کردند که واقعا این ساعت کاری که برای تابستان در نظر گرفته شده زندگی مردم را با چالش مواجه می‌کنند، امیدواریم که این کار غیر کارشناسی و غیر منطقی که بسیاری از شهروندان شاغل و غیر شاغل به آن انتقاد دارند اصلاح شود.

وسایل بازی کودکان در پارک‌ها ایمن سازی شود

نجفی با اشاره به تذکر پیشین خود به شهرداری تهران یادآور شد: تذکر امروز بنده تکرار تذکر ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ در خصوص ایمن سازی و رفع خرابی وسایل بازی کودکان در پارک‌ها است و، چون جوابی به این تذکر و اقدامی در خصوص رفع این مشکل ندیدم، لازم می‌دانم که یک بار دیگر مطرح کنم.

وی ادامه داد: بسیاری از خانواده‌ها و نوجوانان با توجه به اینکه تقریبا در فصل تابستان هستیم به بوستان‌ها و پارک‌ها مراجعه می‌کنند تا اوقات فراغت خود را با استفاده از وسایل ورزشی و امکاناتی که قرار دارد سپری کنند، اما متاسفانه برخی از وسایل بازی بوستان‌ها برای کودکان و نوجوانان یا ایمن نیست و یا خراب است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: خانواده‌ها مدام به ما مراجعه می‌کنند و نسبت به این موضوع اعتراض دارند، حق هم دارند، نگران هستند تا خدای نکرده مشکلی برای فرزندانشان پیش نیاید این موضوع را چند بار به ما منعکس کردند و ما هم پیگیری کردیم، تذکر هم دادیم، اما متاسفانه بعد از گذشت تقریبا ۳ ماه هنوز رفع نشده است و اگر خدای نکرده اتفاقی برای کودکی صورت گیرد چه کسی پاسخگوست؟

سوده نجفی در پایان با اشاره به موضوع ستاد مشارکت‌های محله گفت: پیشنهاد ما ریاست آقای چمران بر ستاد مشارکت‌های محله است و امیدواریم که ایشان قبول کنند و ستاد مشارکت‌های محله از این وضعیت بلاتکلیفی خارج شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *