انبار چسب بازار تهران طعمه حریق شد/ اعمال محدودیت ترافیکی به سمت چهارراه گلوبندک

10:33 - 16 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۳۱۶
انبار چسب بازار تهران طعمه حریق شد/ اعمال محدودیت ترافیکی به سمت چهارراه گلوبندک
از دقایقی قبل یک باب انبار چسب در بازار تهران دچار حریق شده است.

خبرگزاری میزان- جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع آتش‌سوزی در یک انبار چسب در محدود بازار سیدولی در بازار تهران خبر داد و گفت: ساعت۹:۳۷دقیقه صبح امروز یک مورد آتش سوزی گسترده در چندین انبار و مغازه در بازار سید، ولی اعلام شد.

ملکی اظهار کرد: درپی این حادثه ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان چندین ایستگاه را به همراه تجهیزات و امکانات کامل به محل اعزام کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران افزود: در ابتدا ۵ ایستگاه و سپس ۳ ایستگاه دیگر به محل حادثه اعزام شدند؛ در حال حاضر تانکر‌های آب و عوامل شهرداری منطقه ۱۲ هم در محل آتش‌سوزی حضور دارند، چندین آتش نشان و خودرو‌های آتش‌نشانی، تولید کف و تجهیزات ویژه و... در محل حادثه حضور دارند.

وی ادامه داد: محل آتش سوزی یک ساختمان سه طبقه بود و یک انبار با سقف شیروانی هم کنار آن بود. چندین مغازه و انبار؛ جمعا به وسعت هزار متر، با کاربری نگهداری چسب و مواد نگهدارنده، تینر و... در ادامه دچار حریق شده اند که آتش نشانان در حال حاضر از چند طرف مشغول عملیات هستند.

ملکی خاطرنشان‌کرد: هنوز آمار دقیقی از مصدومین وجود ندارد.

اعمال محدودیت ترافیکی به سمت چهارراه گلوبندک

طبق اعلام رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران با توجه به حریق در محدوده خیابان خیام و گستردگی آن محدودیت ترافیکی از میدان محمدیه به سمت شمال و چهارراه گلوبندک به سمت جنوب اعمال گردیده است.


مصدومیت ۳ نفر در حریق انبار چسب بازار تهران

سرپرست اورژانس تهران نیز از مصدومیت ۳ نفر بر اثر این آتش‌سوزی خبر داد و گفت: سوختگی مصدومان بین ۵۰ تا ۷۰ درصد است و تیم اورژانس تهران برای تدابیر لازم به محل اعزام شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *