موسوی: فقط برای بازی با ژاپن نیامدیم/ هر مسابقه حکم فینال را دارد

15:25 - 15 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۲۴۲
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
موسوی: فقط برای بازی با ژاپن نیامدیم/ هر مسابقه حکم فینال را دارد
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: همه در مورد مسابقه با ژاپن صحبت می‌کنند، اما ایران صرفا برای این بازی نیامده است. اگر اشتباه نکنم دوازده بازی در لیگ ملت‌ها داریم که همه آن‌ها حکم فینال را دارد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، لیگ ملت‌های والیبال سال ۲۰۲۳ در گروه مردان از ۱۶ خردادماه آغاز می‌شود و یکم مرداد با معرفی تیم‌های برتر به پایان خواهد رسید. تیم ملی والیبال ایران پنجمین حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه خواهد کرد.

سید محمد موسوی درباره شرایط تیم ملی پیش از دیدار برابر ژاپن گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. یک مقدار در طول سفر اذیت شدیم، اما امیدوارم بتوانیم با رفع اشتباهات، کار‌هایی که در بازی‌های تدارکاتی و تمرینات انجام داده‌ایم را در زمین پیاده کنیم.

وی در ادامه گفت: همه در مورد مسابقه با ژاپن صحبت می‌کنند، اما ایران صرفا برای این بازی نیامده است. اگر اشتباه نکنم دوازده بازی در لیگ ملت‌ها داریم که همه آن‌ها حکم فینال را دارد تا بتوانیم به مرحله نهایی برسیم. تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا نتیجه‌ای در خور والیبال ایران کسب کنیم.

موسوی در پایان افزود: تیم جوان شده و یک سری از بازیکنان با تجربه به دلایلی حضور ندارند. تیم فعلی تلفیقی از جوان‌ها و با تجربه‌هاست و هر کاری می‌تواند انجام دهد. اگر محکم باشیم و فعل خواستن را صرف کنیم، قطعا نتیجه خواهیم گرفت.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در هفته نخست لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ روز سه‌شنبه ۱۶ خرداد ماه از ساعت ۱۴:۱۰ به مصاف ژاپن خواهد رفت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *