دشمن نمی‌خواهد مشکلات کشور توسط این دولت انقلابی حل شود

14:45 - 15 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۲۲۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
دشمن نمی‌خواهد مشکلات کشور توسط این دولت انقلابی حل شود
وزیر کشور با بیان اینکه مشکلات کشور یک شبه درست نشده است گفت: رئیس جمهور به طور شبانه روز پیگیر مسائل و مشکلات جامعه است هرچند دشمن نمی‌خواهد که مشکلات توسط این دولت انقلابی حل شود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی دولت، احمد وحیدی در جمع راهپیمایان ۱۵ خرداد ورامین با اشاره به تلاش دولت برای رفع مشکلات جامعه اظهار داشت: امروز دولت با تمام توان و قوا در خدمت مردم بوده، مشکلاتی در کشور است که البته یک شبه درست نشده و این مشکلات ساختاری ساخته دست کسانی است که سال‌های طولانی مسئولیت اداره کشور را بر عهده داشتند خود امروز به عنوان مدعی وارد میدان شده‌اند.

وحیدی اظهار داشت: رئیس جمهور به طور شبانه روز پیگیر مسائل و مشکلات جامعه است، دشمن نمی‌خواهد که مشکلات توسط این دولت انقلابی که با شعار دفاع از ارزش‌ها به میدان آمده حل شود از این رو با سنگ اندازی تلاش دارد مقابل موفقیت دولت سد ایجاد کند.

وزیر کشور ادامه داد: امروز کشور در بسیاری از فناوری‌ها رده‌های اول تا پانزدهم جهان را به خود اختصاص داده، کشوری که تحت شدیدترین تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی قرار داشته با رهبری و هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب توانسته به چنین موقعیت دست پیدا کند و با میدان داری مردم و با وجود تمامی تحریم‌ها، جزو ۲۰ اقتصاد برتر جهان باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *