سخنگوی دولت: با واردات خودرو تب بازار فروکش می‌کند

12:21 - 15 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۲۱۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی دولت: با واردات خودرو تب بازار فروکش می‌کند
سخنگوی دولت با بیان اینکه رکورد تولید سالانه یک میلیون ۷۰۰ هزار خودرو شکسته شده است گفت: در صورت واردات خودرو، قطعا تب بازار فروکش می‌کند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی دولت، علی بهادری در مراسم ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی در مسجد رضویه ورامین گفت: دولت سیزدهم تنها برای بهره گیری از تبادلات اقتصادی، نگاه به خارج از کشور دارد که نمونه بارز آن را می‌توان در فعال کردن۳ هزارکارخانه و کارگاه تولیدی در کمتر از دو سال مشاهده کرد که به دلیل بخاطر عدم حمایت، تعطیل شده بودند.

وی ادامه داد: با اقدامات دولت، مسیر کشور به ریل اعتماد به مردم برگشته و علائم آن به تدریج بروز و ظهور کرده است، در صنعت خودرو رکورد تولید سالانه یک میلیون ۷۰۰ هزار حاصل شده و در صورت واردات خودرو، قطعا تب بازار خودرو فروکش می‌کند.

جهرمی با بیان اینکه دولت برای گشایش اقتصادی، شبانه روز فعالیت می‌کند گفت: نتیجه سخن گفتن به زبان دنیا در این دولت، به کاهش بدهی‌های خارجی و مثبت شدن تراز اقتصادی منجر شده است.

وی ضمن اشاره به این نکته که ما معطل چندین کشور غربی برای اقتصاد کشور نشدیم ادامه داد: نگاه و مسیر درست کشور برای کاهش نقاط ضعف و افزایش نقاط قوت برای دشمنان خوشایند نیست و حضور میلیونی مردم در صحنه با توجه به تحریم‌های فلج کننده دشمن برای آن‌ها قابل هضم نیست و آن‌ها در مجامع مختلف به شکست خود در تحریم‌ها معترف هستند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *