واکنش کنعانی به رویکردهای اخیر دولت جمهوری آذربایجان/ این همان سیاستی است که رئیس‌ رژیم صهیونیستی در سفر به باکو در پیش گرفت

11:02 - 15 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۲۰۳
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
واکنش کنعانی به رویکردهای اخیر دولت جمهوری آذربایجان/ این همان سیاستی است که رئیس‌ رژیم صهیونیستی در سفر به باکو در پیش گرفت
سحنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به رویکردهای اخیر جمهوری آذربایجان در قبال کشورمان گفت که تداوم سیاست همسایگی در چارچوب احترام متقابل سرلوحه کار ماست.

خبرگزاری میزان - ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به رویکردهای اخیر دولت جمهوری آذربایجان در قبال کشورمان توییتی منتشر کرد.

وی نوشت: وزارت خارجه جمهوری آذربایجان نسبت به سفر شهروندان خود به ایران هشدار داده است! این همان سیاستی است که رئیس‌جمهور رژیم جعلی، کودک‌کُش و اشغالگر صهیونیستی اخیرا در سفر به باکو در پیش گرفت.

کنعانی تصریح کرد: آن که باید مردم ‎جمهوری آذربایجان را از آن ترساند، ‎رژیم صهیونیستی است نه ایران تمدنی و اسلامی؛ سیاست ما همچنان لغو روادید و آغوش باز به روی برادران و خواهران آذربایجانی است.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان تاکید کرد: تداوم ‎سیاست همسایگی سرلوحه کار ماست، البته در چارچوب احترام متقابل و رعایت آداب همسایگی.

انتهای پیام/


لاتوله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
0
0
تحریمشون کنید
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *