محمدنبی: باید مانند قطر پس از حضور در جام جهانی، به مراحل بالاتر صعود کنیم/ موفقیت خریدنی نیست

18:28 - 14 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۱۷۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
محمدنبی: باید مانند قطر پس از حضور در جام جهانی، به مراحل بالاتر صعود کنیم/ موفقیت خریدنی نیست
نایب رییس اول فدراسیون فوتبال در مراسم بدرقه تیم ملی نوجوانان به جام ملت‌های آسیا به نکاتی اشاره کرد.

خبرگزاری میزان - مهدی محمدنبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم بدرقه تیم ملی نوجوانان اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*ممارست، توان، تفکر و پشتکاری بوده که در خدمت‌این تیم هستیم. از کار کمیته جوانان جوانان به ویژه کاری که عبدی در این مدت انجام داد، تشکر می‌کنم‌.

*پیشکسوتان زیادی در این جمع حضور دارند. یک تیم برای موفقیت باید مانند یک تیم کار کند. بازیکنان هم باید برخی فضلیت‌ها مثل اخلاق و حرفه‌ای رفتار داشته باشند و به این نتیجه برسند این پیراهن را مجانی به دست نیاورده اند. باید به این باور برسید پرچم مقدس ایران روی پیراهن شما است.

*اولین بار نیست که می‌توانیم کسب سهمیه جام جهانی کنیم، اما امیدواریم این بار مانند قطر پس از صعود به جام جهانی، به مراحل بالاتر صعود کنیم زیرا این اراده را دارید و دوستان در سرما و گرما کار می‌کنند. باید این خروجی را کسب کنید که در آینده با زحمت به تیم بزرگسالان برسید زیرا موفقیت مانند کالا خریدنی نیست که به فروشگاه بروید و کسب کنید.

*فدراسیون تاکنون پشتیبانی خوبی داشته و به حدی عبدی اردو می‌گذاشت که خودش هم خسته می‌شد‌. شما از بین حدود ۱۸ هزار بازیکن انتخاب شده‌اید. چشم پدر و مادر و بزرگ‌ترهای شما به موفقیت‌تان است و ما هم قلبا و روحی در خدمت هستیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *