قلعه‌نویی: باید به ایرانی بودن خودمان افتخار کنیم/ از برنامه‌ریزی و نتایج خوب تیم نوجوانان لذت بردم

17:56 - 14 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۱۷۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
قلعه‌نویی: باید به ایرانی بودن خودمان افتخار کنیم/ از برنامه‌ریزی و نتایج خوب تیم نوجوانان لذت بردم
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: از برنامه‌ریزی و نتایج خوب تیم نوجوانان خصوصاً در ۲ بازی گذشته لذت بردم.

خبرگزاری میزان - امیر قلعه‌نویی، در حاشیه مراسم بدرقه تیم فوتبال نوجوانان فوتبال ایران، اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*خیلی سخت است، ولی، چون فرمانده‌ام چند مطلب را بگویم. چند روز پیش یک جلسه خیلی خوب با عبدی داشتیم. از برنامه‌ریزی و نتایج خوب تیم نوجوانان خصوصاً در ۲ بازی گذشته لذت بردم.

*باید به ایرانی بودن خودمان افتخار کنیم که در بخش کادر فنی و بازیکنان سرمایه خوبی داریم. آقایانِ نبی، استیلی، جلالی این بازیکنان یک مدلی بازی می‌کردند، انگار تیم ملی بزرگسالان هستند و بابرنامه بودند.

*از عبدی و همکارانش تشکر کنم و واقعاً از این همکاری خوب لذت بردم. بزرگانی مثل جلالی، استیلی و ... اینجا هستند و ما نباید زیاد صحبت کنیم. فوتبال شرایط خودش را دارد، یک توپ به تیر می‌خورد و درون گل می‌رود. یک توپ به تیر می‌خورد و به بیرون می‌آید. فوتبال نتایج خاص خودش را به همراه دارد.

*در اجلاس فیفا به دیدیه دشان گفتم اگر توپ دقیقه ۱۲۰ شما به گل می‌رفت سرنوشت فرق می‌کرد. فوتبال همین است. بچه‌ها شما به زمین بروید و تکلیف خودتان را انجام بدهید. مطمئنم، این دوره حتماً دست پُر از زمین برمی‌گردید. دست پُر فقط این نیست که نتیجه بگیرید. شما نماینده‌های خوبی برای ملت ایران هستید، همین کافی است.

*این فیلم‌هایی که من از بازی شما دیدم در آینده خیلی نزدیک قطعاً مثل بعضی بازیکنان تیم امید، چند نفری عضو تیم ملی بزرگسالان می‌شوید. عبدی در ۵ یا ۶ ساله گذشته سرمایه‌سازی خوبی انجام داده است. بازیکنان خوبی عضو تیم نوجوانان هستند و فوتبالی انجام می‌دادند که واقعاً تعجب می‌کردم. 

*یک دعایی برای کورش کبیر است که می‌گوید این ممکلت را از دروغ، دشمن و خشکسالی دور بدار. بعضی موارد را من اضافه می‌کنم. بُخل و حسادت را هم من به این موارد اضافه می‌کنم. ان‌شاءالله بُخل و حسادت هم از این ممکلت دور باشد. بهترین‌ها را برای‌تان آرزو می‌کنم و با دست پر به کشور بازگردید. 

*برای عنایتی و مربیان خوب کادرش نیز بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم. باید به سمتی برویم که این تیم با دست پُر در همه ابعاد ورزشی، فنی و اخلاقی به کشور بازگردد. ایرانی‌ها از نظر هوش و استعداد آدم‌های مستعدی هستند و امیدواریم بازیکنان با سلامت و دست پُر به کشور بازگردند. ان‌شاءالله که مادران همه شما در قید حیات هستند. از آن‌ها بخواهید که برای موفقیت‌تان دست به دعا شوند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *