گفت‌وگو|

داداش‌زاده: پرسپولیس تیم بودن را به رُخ حریفانش کشاند/ مافیا نمی‌گذارد سقف بودجه اجرایی شود

8:45 - 15 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۱۲۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
داداش‌زاده: پرسپولیس تیم بودن را به رُخ حریفانش کشاند/ مافیا نمی‌گذارد سقف بودجه اجرایی شود
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس وارد حاشیه نشود یکی از تیم‌های خوب ایران و آسیاست.

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: پرسپولیس این فصل یک تیم شدن را به رُخ حریفانش کشاند و به غیر از جا‌هایی که کادر فنی و بازیکنان تمرکزشان از دست دادند و وارد حاشیه شدند، در تمامی بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی بهترین نتایج را به دست آوردند. اگر پرسپولیس وارد حاشیه نشود یکی از تیم‌های خوب ایران و آسیاست.

وی ادامه داد: قبل از فینال می‌خواستند تیم را وارد حاشیه کنند، اما یحیی گل‌محمدی و کادرفنی‌اش حواشی را به خوبی مدیریت کردند و نظم را به تیم بازگرداندند تا قهرمان جام حذفی شدند. پرسپولیس در ۲۰ دقیقه ابتدایی فینال جام حذفی عملکرد خوبی نداشت، اما رفته رفته بازی را در دست گرفت و توانست به گل برسد. با اینکه در دقایق پایانی گل را دریافت کرد، اما آرامش خودش را از دست نداد و با تعویض‌های حساب شده توسط امید عالیشاه به گل برتری دست یافت.

*دلال‌ها باز هم سر همه را کلاه می‌گذارند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد قضاوت اشکان خورشیدی و زاهدی‌فر عنوان کرد: داوری دربی فینال بد نبود، ولی یک پنالتی مسلم روی عیسی آل‌کثیر را زاهدی‌فر نگرفت. بعضی‌ها که حرف‌های بی‌ربط می‌زنند در حدی نیستند که در مورد داوری صحبت کنند. این افراد بدون تخصص و دانش فقط تربیون و رسانه دارند و کسانی هستند که با دلال‌ها ارتباط دارند. این اشخاص کلاً فوتبال را به لجن کشانده‌اند و کاری می‌کنند که بازیکن درجه چند در فوتبال ایران، میلیارد تومانی پول بگیرد و بازیکنانی که خوب هستند قراردادهای پایینی دریافت کنند.

کارشناس فوتبال در خصوص تعیین قانون دستورالعمل سقف بودجه باشگاه‌های لیگ برتری تصریح کرد: به طور حتم مافیا نمی‌گذارد سقف بودجه در باشگاه‌های فوتبال ایران به جریان بیافتد، اگر دستورالعمل سقف بودجه باشگاه‌های لیگ برتری به بهترین شکل اجرایی و عملیاتی شود به طور حتم بازیکن و مربی خارجی خوبی وارد ایران می‌شوند. ولی دلال‌ها باز هم سر همه را کلاه می‌گذارند و اتفاقات و شکایاتی دیگری در فیفاست به ثبت خواهد رسید. 

*هدف پرسپولیس برای فصل آینده باید بالاتر از لیگ برتر باشد

وی تصریح کرد: چرا باید این همه پول به بازیکنان بی‌کیفیت داده شود؟ تمام تیم‌ها فوتبال ایران کلی پیشکسوت و مربی سرشناس دارند که دلشان برای تیم شهرشان می‌سوزد، بر همین اساس این قدیمی‌ها باید در کمیته فنی باشگاه‌ها حضور داشته باشند تا بازیکنان خوب را در فوتبال ایران انتخاب کنند. اگر کمیته فنی در مورد هر بازیکنی نظر بدهد، قیمت و نرخ بازیکن مشخص خواهد شد.

داداش‌زاده در پایان با اشاره به اینکه هدف باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده باید بالاتر از لیگ برتر باشد، تاکید کرد: باید دید که هدف باشگاه پرسپولیس برای فصل بعد چیست؟ آیا یحیی گل‌محمدی می‌ماند؟ اگر قرار باشد یحیی بماند باید تیمش را تقویت کند و بودجه و امکانات در اختیار مدیریت باشگاه بگذارند. پرسپولیس در تمام خطوط بازیکنان خوب دارد، یک دروازه‌بان در حد و اندازه‌های بیرانوند بیاورند، در خط حمله یک مهاجم ششدانگ و یک دفاع چپ کلاسیک می‌خواهد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *