معاون دادگستری اردبیل: از ضروریات جامعه فعلی توجه ویژه به جوانان و نوجوانان مناطق کم برخوردار است

17:06 - 13 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۰۹۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
معاون دادگستری اردبیل: از ضروریات جامعه فعلی توجه ویژه به جوانان و نوجوانان مناطق کم برخوردار است
معاون رئیس کل دادگستری استان اردبیل در جلسه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی طرح شهید سردار سلیمانی با اشاره به رابطه جرم با شرایط فرهنگی، اجتماعی واقتصادی، بر توجه ویژه به جوانان و نوجوانان مناطق کم برخوردارتاکید کرد.

خبرگزاری میزان - جلال آفاقی با ارائه تفسیری از آیه ۳۵ سوره حدید، سهم مردم در قیام به قسط را یادآور شد و تصریح کرد: تحقق عدالت اجتماعی مستلزم مشارکت مردم درتمامی عرصه هاست.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل با اشاره به اهمیت کار گروه‌های جهادی، اظهار کرد: یکی از ضروریات جامعه فعلی، توجه ویژه به نوجوانان و جوانان مناطق کم برخوردار است.

آفاقی با اشاره به رابطه جرم خیزی در مناطق با نحوه توزیع امکانات شهری و شرایط اجتماعی، فرهنگی واقتصادی، توجه به ظرافت‌های ارتباطات فرهنگی را در مواجهه با قشر جوان و نوجوان حائز اهمیت دانست.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل با ارائه گزارشی از آسیب شناسی اغتشاشات اخیر در این استان، بر ضرورت گفتمان سازی تاکید کرده و توسعه هسته‌ها و نهاد‌های مردمی به عنوان حوزه عمومی تاثیر گذار و حلقه واسط بین دولت و حاکمیت و اقشار مختلف مردمی را خواستار شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *