مسیر‌های ورود به هر پارکینگ در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) مشخص شده است

16:09 - 13 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۰۸۵
مسیر‌های ورود به هر پارکینگ در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) مشخص شده است
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: مسیر و پارکینگ هر استان مشخص شده است و مسئولین هر کاروان به مسیر و شماره پارکینگ دقت کنند.

به گزارش شهر، محمد رازقی اظهار کرد: مسیر‌ها و نام پارکینگ‌های هر استان با مسئولین کاروان‌ها هماهنگ و اطلاع رسانی شده است و اگر کاروانی در مسیر اشتباه تردد کند، دچار مشکل می‌شود و باید قبل از رسیدن به این قسمت‌ها با توجه به تابلو‌های هدایت مسیر مسیریابی کرده و به پارکینگ خود همان استان مراجعه و توقف کنند.

وی ادامه داد: استان‌های البرز، ایلام، اردبیل، مازنداران و گیلان از مسیر غرب به شرق آزادراه آزادگان – مرتضی گرد و تابلو‌های هدایت مسیر و همکاران بنده که در این محدوده‌ها جهت هدایت خودرو‌ها حضور دارند جهت شرکت در مراسم تردد کنند.

وی افزود: استان‌هایی که از سمت جنوب کشور مانند زنجان همدان، کرمانشاه کردستان و بوشهر و یزد و قم و خوزستان که از آزادراه خلیج فارس تشریف می‌آورند به سمت کهریزک هدایت مسیر می‌شوند و وارد پراکینگ‌های خود می‌شوند.

رازقی بیان داشت: برخی از استان‌ها از شمال به جنوب جاده قدیم قم–آزادگان تردد می‌کنند مانند استان گلستان و خراسان جنوبی که به سمت در بهشت زهرا به پارکینگ‌های خود هدایت مسیر می‌شوند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: استان‌های لرستان، سمنان، کرمان و سیستان و و بلوچستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و هرمزگان می‌بایست از جنوب به شمال جاده قدیم قم و از محدوده در اصلی بهشت زهرا وارد شده و در پارکینگ اصلی خود مستقر می‌شوند.

رازقی ادامه داد: استان‌های خراسان رضوی و شمالی، آذربایجان شرقی و غربی و قزوین از مسیر شمال به جنوب بزرگراه هاشمی باید، تردد کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *