آمادگی نیروی انتظامی برای تسهیل تردد زائران در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

15:52 - 13 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۰۸۰
آمادگی نیروی انتظامی برای تسهیل تردد زائران در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)
جانشین فرمانده کل انتظامی گفت: سازمان انتظامی بر اساس برنامه‌ریزی و طراحی صورت گرفته آماده خدمت‌رسانی در جهت تسهیل تردد زائران برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) است.

خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار "قاسم رضایی" در حاشیه و جلسه جمع بندی قرارگاه انتظامی، امنیتی و ترافیکی روح الله فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات، پیش بینی‌ها و هماهنگی‌های بسیار مناسب انتظامی همکاران در اجرای ماموریت‌ها در سراسر کشور به ویژه تهران بزرگ، اظهار داشت: سازمان انتظامی نیز مثل همه ملت بزرگ و انقلابی انتظار می‌کشید تا این ایام را در مسیر انقلاب اسلامی گرامی بدارد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: سازمان بزرگ و مقدس انتظامی به عنوان یکی از تسهیل‌کنندگان و فراهم کردن شرایط مناسب برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برای زائران و به طور کل همه مردم عزیز است.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: ماموران انتظامی از روز‌های قبل بر اساس برنامه‌ریزی و طراحی صورت گرفته از استان‌های مختلف با هماهنگی به عمل آمده برای برگزاری این مراسم در امنیت آماده هستند.

وی خاطر نشان کرد: پلیس در حوزه‌های مختلف انتظامی به ویژه فرماندهی تهران بزرگ بر اساس تجارب سال‌های گذشته و پیش‌بینی‌های لازم برای تسهیل تردد زائران نظیر تخصیص پارکینگ‌ها و مسیر‌های مشخص شده است که امسال آزاد راه غدیر نیز برای این امر اضافه شده است.

سردار رضایی عنوان داشت: بر اساس برآورد‌های صورت گرفته کارشناسان پیش بینی می‌شود امسال بیش از یک و نیم میلیون زائر در سی و چهارمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) حضور پیدا کنند که پیش بینی و هماهنگی‌های لازم انتظامی در این خصوص انجام شده است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر دقت و توجه ویژه بخصوص رانندگان گرامی به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، اظهار داشت: آنچه مهم است رعایت مقرارت و مدیریت سفر از سوی مردم عزیز است در این ایام که تعطیلات است احتمالا در مسیر برگشت زائران به شهر‌های زیارتی نظیر قم و مشهد نیز عزیمت می‌کنند که باید مراقب باشند تا ان شاءالله به سلامت و با بهره مندی از فیوضات این مراسم با خاطری خوش سفر کنند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: سی و چهارمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و شروع ولایت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) است که خانواده بزرگ سازمان انتظامی در کنار یکایک مردم عزیز این روز را گرامی می‌دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *