گفت‌وگو|

باقری‌ها: پرسپولیس ثابت کرد شایسته احترام است/ تنها ضعف استقلال رفتار سرمربی‌اش بود

0:45 - 16 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۰۵۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
باقری‌ها: پرسپولیس ثابت کرد شایسته احترام است/ تنها ضعف استقلال رفتار سرمربی‌اش بود
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید همه به تیم فوتبال پرسپولیس احترام بگذارند، چون بهترین عملکرد را از خودش ارائه کرد و لیاقت قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را داشت.

نبی‌الله باقری‌ها در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد این فصل پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی اظهار داشت: پرسپولیس در چند سال اخیر با اقتدار پیش رفته و اگر به آمار و امتیازات نگاه کنیم؛ در ۳ فصل مسابقات لیگ برتر بالاتر از ۶۰ امتیاز گرفته است. امسال مسابقات لیگ جذات‌تر از سال‌های قبل دنبال شد، چون سپاهان، استقلال و پرسپولیس مدعیان فتح جام بودند که نشان داد چقدر لیگ باکیفیتی داشتیم. اعضای کادر فنی پرسپولیس باهوش عمل کردند و با اوج آرامش کارشان را ادامه دادند تا در نهایت مقتدرانه در لیگ و جام حذفی قهرمان شدند.

وی با اشاره به اینکه همه فوتبال ایران باید به پرسپولیس احترام بگذارند، تاکید کرد: پرسپولیس بهترین عملکرد را در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی داشت، برخی‌ها فقط از روی حسادت و غرض‌ورزانه صحبت می‌کنند. پرسپولیس لیاقت قهرمانی را داشت، تیمی که در ایران تمام رکوردها را جابجا کرد، شایسته ستایش و احترام است. در طول مسابقات، بازیکنان تحت فشارهای زیادی قرار گرفتند و همه سعی داشتند پرسپولیس را بزنند؛ تنها تیمی که از نظر فنی، تیم تاپ لیگ بود و در تمام مسابقات فوق‌العاده با‌ برنامه بازی کرد. رقیبان نمی‌دانستند فورواد پرسپولیس چه کسی است، سعید صادقی، مهدی ترابی و وحید امیری در هر بازی موقعیت گل داشتند. تمام بازیکنان از خط دروازه تا حمله بهترین عملکرد را داشتند.

*پرسپولیس در دربی از هر نظر برتر از استقلال بود

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه پرسپولیس در دیدار فینال جام حذفی بهتر از استقلال بازی کرد، یادآور شد: از هر زاویه‌ای به آمار دربی نگاه کنیم،‌ به خوبی مشخص است که پرسپولیس برتر از استقلال بوده است. پرسپولیس بازی را با آرامش آغاز کرد و با بهترین نتیجه به پایان رساند. تمام این مسائل به مدیریت عالی و حساب‌شده کادر فنی و یحیی گل‌محمدی برمی‌گردد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص رفتار‌های ساپینتو تصریح کرد: به تیم فوتبال استقلال احترام می‌گذارم، اما تنها ضعفی که این فصل داشت نوع رفتار سرمربی‌اش بود. ساپینتو هر کاری که دلش می‌خواست کرد، رفتار زننده انجام داد و به همه توهین کرد. هر جای دنیا کار‌هایی که ساپینتو انجام داد، اتفاق می‌افتاد، بلافاصله اخراجش می‌کردند. نمی‌دانم چرا فدراسیون فوتبال خیلی راحت از رفتارهای توهین‌آمیز این مربی گذشت می‌کرد. ولی این همه بداخلاقی و رفتارهای به دور از شأن و شخصیت از استیصال یک فرد سرچشمه می‌گیرد.

*پرسپولیس نباید این فصل لیگ قهرمانان آسیا را به راحتی از دست بدهد

باقری‌ها درباره آماده‌سازی تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: جذب بازیکن خارجی خوب به یحیی گل‌محمدی کمک می‌کند تا بتواند به بهترین شکل اهداف و برنامه‌های مدنظرش را برای رقابت‌های آسیایی پیاده کند. به همین منظور حداقل باید ۵-۶ بازیکن باکیفیت به ترکیب اضافه شوند. در این فصل دیگر نباید این مسابقات را راحت از دست بدهند تا بتوانند از اعتبار و شرافت فوتبال ایران دفاع کنند. البته جذب بازیکنان خوب بستگی به شرایط مالی باشگاه دارد تا به بهترین شکل مهیای حضور در لیگ قهرمانان آسیا شوند تا آبرومندانه نتیجه بگیرند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *