رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دادستان مرکز استان هرمزگان به مشکلات ۱۰۹ نفر از مددجویان ندامتگاه بندرعباس رسیدگی کرد

13:55 - 13 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۰۵۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان مرکز استان هرمزگان به مشکلات ۱۰۹ نفر از مددجویان ندامتگاه بندرعباس رسیدگی کرد
دادستان مرکز استان هرمزگان در بازدید از ندامتگاه بندرعباس ضمن دیدار با ۱۰۹ نفر از مددجویان، به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی آنان رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان_ علیرضا احمدی منش دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با حضور در ندامتگاه بندرعباس، ضمن دیدار چهره به چهره با مددجویان و شنیدن اظهاراتشان، به درخواست‌ها و مشکلات ۱۰۹ نفر از آن‌ها رسیدگی و دستورات لازم را برای پیگیری مطالب مطرح شده صادر کرد.

دادستان مرکز استان هرمزگان در این دیدار اظهار داشت: ریاست قوه قضاییه نسبت به مقوله زندان و وضعیت زندانیان نگاه تحولی و ویژه‌ای دارند و رویکرد رئیس قوه قضاییه در این خصوص، توجه به مسائل اصلاحی و باز اجتماعی شدن زندانیان است. 

احمدی منش با اشاره به اینکه تأکید رئیس قوه قضاییه بر سیاست حبس زدایی است، گفت: با توجه به اینکه قانونگذار در رابطه با فرآیند اجرای مجازات حبس در راستای باز اجتماعی نمودن و روند اصلاحی زندانیان، سازوکار‌های خاصی را پیش بینی کرده است باید از ظرفیت‌های قانونی در جهت اصلاح مددجویان و بازگشت آن‌ها به جامعه استفاده کنیم.

گفتنی است، در جریان این بازدید، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با حضور در بند‌های مختلف، آخرین وضعیت زندانیان را از نظر بهداشت و تغذیه و همچنین دیگر مسائل مربوطه مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *