گفت‌وگو|

ورمزیار: مشکلات بی‌شمار استقلال برای نابودی یک تیم کافی بود/ آبی‌پوشان سال بدی نداشتند

1:38 - 14 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۰۵۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ورمزیار: مشکلات بی‌شمار استقلال برای نابودی یک تیم کافی بود/ آبی‌پوشان سال بدی نداشتند
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال این فصل مشکلات زیادی داشت که می‌توانست باعث عدم نتیجه‌گیری یک تیم شود ولی استقلال در لیگ سوم شد و به فینال جام حذفی صعود کرد.

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد این فصل تیم فوتبال استقلال، گفت: در این فصل جابجایی مدیریتی، مشکلات مالی، بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، حذف از لیگ قهرمانان آسیا و محرومیت‌های ساپینتو، عوامل بزرگی برای ضربه زدن بر پیکره استقلال بود که هر یک از این مشکلات به تنهایی می‌تواند برای نابودی یک تیم کافی باشد. استقلال تمام این مسائل و مشکلات را یکجا داشت، اما با این حال توانست در رده سوم لیگ برتر قرار بگیرد و به فینال جام حذفی صعود کند. با این شرایط استقلال سال بدی نداشت، ابتدا خوب شروع نکرد، اما در ادامه روند ایده‌آلی داشت و در نهایت هم آخر فصل هم خوب نبود. 

وی با اشاره به اینکه بازیکنان استقلال بعد از حذف از لیگ قهرمانان آسیا انگیزه‌شان را از دست دادند، عنوان کرد: بازیکنان خود را برای دیده شدن در لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کنند تا در سال آتی فوتبالی‌شان پیشنهاد خوبی داشته باشند و قیمت‌شان بالاتر برود. این موارد انگیزه‌هایی بود که بازیکنان استقلال در وضعیت بحرانی همه اینها را از دست دادند.

*فقط مردم در مورد داوری فینال قضاوت کنند! 

کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا داوری دیدار فینال جام حذفی خوب بود، تصریح کرد: من اصلاً نمی‌گویم داوری خوب یا بد بوده است. جا دارد به هواداران، مدیریت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس تبریک بگویم، اما باید جوابی به دوست خوبم یحیی گل‌محمدی و مدیریت باشگاه پرسپولیس بدهم که اگر استقلال دنبال داور خارجی بود، به خاطر بروز برخی از اتفاقات سوت زدن داور ایرانی بود. فقط مردم در مورد داوری فینال قضاوت کنند! داور دربی صدویکم چطور بود و چکار کرد؟ آیا حق بود که استقلالی‌ها می‌گفتند داور خارجی بیاورید؟

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد تمدید قرارداد ساپینتو برای فصل آینده، تاکید کرد: ساپینتو نتوانست آنچنان انتظارات را برآورده کند، او از لحاظ فنی به استقلال کمک کرد، اما در جاهایی که باید هیجاناتش را کنترل می‌کرد و روی سکوها نمی‌رفت، نتوانست و باعث شد استقلال امتیازات مهمی را از دست بدهد. در بازی حساس فینال جام حذفی در ثانیه آخر گل زده می‌شود، قطعاً کل تیم از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار گرفتند، اما ساپینتو اخراج شد. اگر قرار است استقلال دلار بدهد و دنبال مربی خارجی باشد به نظرم باید یک فرد با اقتدارتر را به عنوان سرمربی انتخاب کند تا در فصل پیش‌رو بتواند به استقلال کمک کند.

*هواداران همچنان تیم را حمایت کنند تا روزهای خوب برسد

ورمزیار در پایان خاطرنشان کرد: به طرفداران استقلال که همیشه همراه بازیکنان هستند خسته نباشید می‌گویم و تشکر می‌کنم که همیشه یار و یاور تیمشان بودند. ما بازیکنان از بازی کردن در این تیم ارتزاق کردیم، اما هواداران با آمدن‌شان روزی درنیاوردند و حتی از جیب‌شان پول خرج کردند. به عنوان یک بردار کوچک‌تر از هواداران استقلال یک خواهش کوچک دارم که اگر بازیکنان این فصل ضعیف بودند و خواسته‌های‌شان را برآورده نکردند کماکان حامی باشید و از تیم‌تان حمایت کنید تا روزهای خوب برسد.

 

ورمزیار:

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *