رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

واکنش اتحادیه جهانی کشتی به شکست قهرمان المپیک/ گرایی مات و مبهوت شد

13:13 - 13 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۰۴۴
واکنش اتحادیه جهانی کشتی به شکست قهرمان المپیک/ گرایی مات و مبهوت شد
صفحه رسمی اتحادیه جهانی کشتی به شکست محمدرضا گرایی مقابل رقیب گرجستانی در رقابت‌های قرقیزستان واکنش نشان داد.

خبرگزاری میزان - روز گذشته (جمعه) در فینال مسابقات بین‌المللی رنکینگ قرقیزستان محمدرضا گرایی در فینال وزن ۷۲ کیلوگرم به مصاف حریف خود راماز زوئیدزه از گرجستان رفت و در پایان تن به شکست داد. 
 
پس از این دیدار سایت اتحادیه جهانی در واکنش به این اتفاق نوشت: گرایی مات و مبهوت شد. 
 
در ادامه این گزارش آمده است: محمدرضا گرایی قهرمان المپیک از سال گذشته همچنان در این رقابت‌ها شکست‌های خیره‌کننده‌ای را متحمل می‌شود. گرایی پس از باخت در جام بولات تورلیخانوف در ژوئن ۲۰۲۲، مسابقات قهرمانی جهان در سپتامبر ۲۰۲۲ و رده‌بندی ابراهیم مصطفی در فوریه، در فینال وزن ۷۲ کیلوگرم در بیشکک با نتیجه ۱۱ بر یک مغلوب راماز زوئیدزه (GEO) شد. 
 
قبل از مسابقه روز گذشته، زوئیدزه سه بار مقابل گرایی شکست خورده بود، در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ (۷-۵)، بازی‌های المپیک ۲۰۲۱ (۶-۱) و مسابقات جهانی ۲۰۲۱ (۷-۶)، اما در اینجا کشتی‌گیر گرجستانی خیلی متفاوت در بیشکک روی تشک رفت. 
 
زوئیدزه در خصوص این برتری گفت: البته من به پیروزی خود ایمان داشتم و برای این کار آماده بودم. بعد از بازی‌های المپیک و بعد از مسابقات جهانی باید انتقام می‌گرفتم، خیلی وقت بود که منتظر این لحظه بودم و خدا را شکر که توانستم انتقام بگیرم. 
 
فینال زوئیدزه مقابل گرایی نمی‌توانست بیشتر از این یک طرفه باشد، زیرا گرجی با نتیجه ۱۱-۱ او را شکست داد و گرایی حتی فرصتی برای مبارزه نداشت. این پیروزی او را به عنوان یکی از مدعیان وزن ۶۷ کیلوگرم تیم گرجستانی قرار می‌دهد، اما زوئیدزه گفت هنوز مشخص نیست که بتواند در وزن ۶۷ کیلوگرم باشد یا خیر. 
 
با این حال، محمدعلی، برادر بزرگ گرایی، دومین مدال طلای سال خود در سری رنکینگ را به دست آورد و مدال طلای وزن ۷۷ کیلوگرم را پس از شکست ۸ بر ۳ ایوری لومادزه (GEO) به دست آورد. گرایی در ماه فوریه سال جاری در مسابقات رنکینگ اوپن زاگرب طلا گرفته بود. 
 
همچنین ایران با علیرضا مُهمدی در فینال وزن ۸۲ کیلوگرم ستاره آینده‌دار خود، آلپرن بربر (TUR) را با نتیجه ۷ بر ۵ شکست داد، تا پنجمین طلای ایران کسب شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *