معاون منابع انسانی دادگستری مازندران: رای متقن قضایی از جلوه‌های پیشرفت حقوق در جامعه است

13:28 - 13 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۰۴۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
معاون منابع انسانی دادگستری مازندران: رای متقن قضایی از جلوه‌های پیشرفت حقوق در جامعه است
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان مازندران، رای متقن قضایی را از جلوه‌های پیشرفت حقوق در جامعه عنوان کرد و با تاکید بر نقش موثر تحلیل علمی آرا در کاهش اطاله دادرسی، گفت: برگزاری جلسات نقد آرای قضایی در سطح استان تداوم خواهد داشت.

خبرگزاری میزان- سید ناصر احمدی در سیزدهمین نشست نقد و تحلیل آرای قضایی با تقدیر از همراهی قضات دادگستری استان و دیگر مجامع علمی و دانشگاهی، اظهار کرد: با توجه به تاکید رئیس کل دادگستری استان و در راستای اهداف سند تحول قضایی، در سال جاری نیز همانند سال گذشته این جلسات در سطح استان به صورت منظم برگزار خواهد شد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان مازندران، رای متقن قضایی را از جلوه‌های پیشرفت حقوق در جامعه دانست و گفت: بدون شک برگزاری جلسات نقد و تحلیل علمی آرای قضائی نقش بسزایی در افزایش اتقان آرا قضایی، کاهش اطاله دادرسی و تنویر افکار عمومی دارد.

سیزدهمین نشست نقد و تحلیل آرای قضایی با محوریت " بررسی وضعیت حقوقی وجه التزام مازاد بر اصل خواسته" و بر اساس آرای صادره از سوی قضات شعبه نوزدهم دادگاه تجدیدنظر استان و رئیس شعبه سوم دادگاه عمومی حقوقی شهرستان نور برگزار شد و طی آن قضات محاکم بدوی و تجدیدنظر استان، وکلا، اساتید و نخبگان حقوقی حوزه و دانشگاه به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص رای مورد نقد پرداختند.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *