گولسیانی: پرسپولیس فرصت دعوت به تیم ملی گرجستان را به من داد

12:07 - 13 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۰۲۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
گولسیانی:  پرسپولیس فرصت دعوت به تیم ملی گرجستان را به من داد
مدافع گرجستانی پرسپولیس گفت: بعد از فصلی عالی در پرسپولیس و گرفتن جام‌های قهرمانی، شانس بازی در تیم ملی را به دست آوردم.

خبرگزاری میزان - گئورگی گولسیانی در پی دعوت به تیم ملی کشورش در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: دیگر بهتر از این امکان نداشت. همه‌چیز در این فصل به شکل خارق‌العاده‌ای پیش رفت. انتخاب پرسپولیس یک انتخاب عالی بود و حالا به تیم ملی کشورم دعوت شده‌ام.

وی ادامه داد: ۶ سال قبل به اردوی تیم ملی کشورم دعوت شده بودم، ولی فرصت بازی پیدا نکردم. حالا بعد از فصلی عالی در پرسپولیس و گرفتن جام‌های قهرمانی، شانس بازی در تیم ملی را به دست آوردم.

گولسیانی درباره دعوت شدن به تیم ملی کشورش، در ۳۲ سالگی خاطرنشان کرد: پوشیدن پیراهن تیم ملی برای هر فوتبالیستی یک افتخار است. ما در پرسپولیس فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. من هم سعی کردم بهترین بازی‌های خود را برای پرسپولیس انجام بدهم تا همه با هم به قهرمانی برسیم و آن‌ را تقدیم هواداران کنیم. حالا پرسپولیس این فرصت را به من داد تا به تیم ملی بروم و تلاش خواهم کرد با بهترین عملکرد، بازیکن موثری برای تیم کشورم باشم.

گفتنی است؛ ویلی سانیول بازیکن پیشین بایرن‌مونیخ که در سال‌های گذشته صحبت از حضور او در ایران به عنوان سرمربی تیم ملی در رسانه‌ها مطرح شده بود، سرمربی کنونی تیم ملی گرجستان است که در طول فصل گذشته با زیر نظر گرفتن لژیونر‌های فوتبال این کشور و در پی قهرمانی دو گانه گولسیانی با پرسپولیس، وی را به تیم ملی فراخواند.

این تیم خود را برای بازی برابر قبرس و اسکاتلند در فیفا دی آماده می‌کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *