جهانبخش: بی‌صبرانه منتظر اولین بازی‌ام در لیگ قهرمانان اروپا هستم/ دلایل زیادی برای ماندن در فاینورد دارم

10:16 - 13 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۹۹۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
جهانبخش: بی‌صبرانه منتظر اولین بازی‌ام در لیگ قهرمانان اروپا هستم/ دلایل زیادی برای ماندن در فاینورد دارم
وینگر ایرانی تیم فاینورد گفت: بی‌صبرانه منتظر شروع مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا هستم، مسابقاتی که هرگز در آن بازی نکرده‌ام.

خبرگزاری میزان - علیرضا جهانبخش، وینگر ایرانی و موفق تیم فاینورد که در فصل اخیر موفق به کسب عنوان قهرمانی  اردیویسه هلند با این تیم شد در گفت‌وگو با نشریه «تلگراف» صحبت‌هایی درباره این فصل موفق و برنامه‌هایش برای آینده انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*فوتبال در شهر روتردام در بین مردم بسیار متفاوت است. در فصل اول حضورم در فاینورد مجبور بودم آن را تجربه کنم. از شروع نیم فصل دوم این ایده را داشتم که از آن دوره عبور کرده‌ام. در فصل اول حضور در این تیم فراز و نشیب‌های زیادی داشتم.

*درباره اینکه همچنان یک سال دیگر با فاینورد قرارداد داردامه‌اش برای فصل بعد؟ هنوز با کسی صحبتی نکرده‌ام. من در روتردام احساس می‌کنم که در خانه خودم و مورد علاقه هواداران هستم. این برای من بسیار مهم است. ما دو سال خوب را پشت‌سر گذاشتیم. من هرگز چیزی شبیه به خیابان کول‌سینگل در شهر روتردام را تجربه نکرده‌ام. همین باعث می‌شود که ما می‌خواهیم جام‌های بیشتری به دست بیاوریم. ما جام‌های بیشتر و بیشتر می‌خواهیم.

*بی‌صبرانه منتظر شروع مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا هستم، مسابقاتی که هرگز در آن بازی نکرده‌ام. اگر آینده حرفه‌ای‌ام به من بستگی دارد، دلایل زیادی برای ماندنم در فاینورد وجود دارد. همه چیز خوب است، اما هرگز نمی‌دانی در فوتبال چه خواهد شد.

ای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *