ظهرابی: مقابل الکویت اخراج‌های بی مورد زیادی داشتیم/ سطح جام باشگاه‌ها از قهرمانی آسیا بالاتر است

8:45 - 13 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۹۶۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
ظهرابی: مقابل الکویت اخراج‌های بی مورد زیادی داشتیم/ سطح جام باشگاه‌ها از قهرمانی آسیا بالاتر است
سرمربی تیم شهید شاملی کازرون گفت: افزایش اشتباهات فردی بازیکنان و عدم تمرکز لازم باعث شد بازی را به تیم‌ الکویت واگذار کنیم.

مسعود ظهرابی در گفت‌وگو با میزان، درباره کسب یک پیروزی و یک شکست در آغاز دور گروهی رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا، اظهار داشت: بازی نخست در همه تورنمنت‌ها همیشه مسابقه مشکل و سختی است، اما خداروشکر که توانستیم بازی اول مقابل حریف چینی را با پیروزی پشت سر بگذاریم، اما متاسفانه در دیدار دیروز با تیم‌ قدرتمند الکویت بازی را بد شروع کردیم و در ادامه روند بازی از دستمان خارج شد.

وی افزود: دو دقیقه اخراج‌های بی مورد زیاد داشتیم. اشتباهات فردی بازیکنان بالا رفت و بازیکنانم تمرکز لازم را نداشتند برای همین بازی را واگذار کردیم.

سرمدبی تیم شهید شاملی درباره گروه این تیم خاطرنشان کرد: گروه ما بسیار سخت است، اما همین پله پله بالا می‌آییم تا نتیجه‌ای که مدنظر تیم هست کسب کنیم.

ظهرابی درباره سطح کیفی رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا، اظها  کرد: سطح کیفی در این دوره از جام باشگاه‌ها حتی از قهرمانی آسیا هم بالاتر است بخاطر اینکه تیم‌ها از بازیکنان خوب جهان و اروپا استفاده کرده‌اند و تیم‌های خیلی خوبی در این دوره حضور دارند به هر روی تلاش می‌کنیم از نام کشور و باشگاه دفاع کنیم.

ظهرابی در پایان در خصوص بازی بعدی تیمش گفت: برای بازی‌های سخت آینده آماده می‌شویم. تیم تاشکند خوب است، بازی را خوب شروع می‌کنند و تا اواسط نیمه دوم خوب بالا می‌آیند، اما ما آماده هستیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *