سرویس دهی ویژه مترو در روز‌های ۱۳ و ۱۴ خرداد ماه

8:46 - 13 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۹۶۵
سرویس دهی ویژه مترو در روز‌های ۱۳ و ۱۴ خرداد ماه
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از سرویس‌دهی ویژه این ناوگان در روز‌های ۱۳ و ۱۴ خردادماه به مناسبت برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

خبرگزاری میزان- به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، مسعود درستی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبرکبیر انقلاب اسلامی گفت: سرویس دهی در روز ۱۴ خرداد ماه از ابتدای ساعت بهره‌برداری تا بعد از اذان ظهر در تمامی خطوط و بعد از اذان ظهر تا اذان مغرب تنها در ایستگاه حرم مطهر امام خمینی (ره) رایگان انجام می‌شود.

وی افزود: از شامگاه روزشنبه ۱۳ خردادماه خدمات‌رسانی ویژه به منظور جابجایی زائران و شرکت‌کنندگان در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) آغاز می‌شود و در این راستا سرویس‌دهی شبانه حرم تا حرم از ایستگاه شهرری تا ایستگاه حرم مطهر امام خمینی (ره) با فاصله هر۳۰ دقیقه یک قطار از ساعت ۲۲ تا ۵ صبح اجرا می‌شود.

‎مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به تمهیدات مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) افزود: به‌منظور رفاه حال شهروندان و زائران، سرویس دهی در خط یک مترو تهران و حومه در روز ۱۴خرداد از ساعت ۵ و سایرخطوط درون شهری از ۵:۳۰صبح آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه فاصله حرکت قطار‌های خط یک متروی تهران در آن روز از ابتدای صبح تا پایان مراسم از ۷ دقیقه به ۵ دقیقه و فاصله حرکت قطار‌ها در خطوط دو و چهار از ۷ به ۶ دقیقه، کاهش می‌یابد گفت: خط فرودگاه امام خمینی (ره) در روز ۱۴خرداد ماه با توجه به عدم انجام پرواز‌های خارجی تا ساعت ۱۲ ظهر سرویس دهی نخواهد داشت.

درستی همچنین از استقرار ۳۰ دستگاه آمبولانس در ایستگاه شوش از ۱۳تا ۱۵ خردادماه خبر دادو افزود: در روز ۱۴ خرداد کمپ فوریت‌های شرکت بهره‌برداری مترو نیز در ایستگاه حرم مطهر امام خمینی (ره) برپا است و همچنین نیرو‌های داوطلب هلال احمر یکشنبه ۱۴خرداد ماه در ایستگاه‌های حرم مطهر امام خمینی (ره)، شاهد- باقر شهر و شهرری مستقر می‌شوند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *