حضور ۴۵۰ آتش‌نشان در ۸۰ نقطه از حرم مطهر امام خمینی (ره) / آماده‌باش کامل ۱۳۴ ایستگاه آتش‌نشانی همزمان با برگزاری مراسم ارتحال

13:17 - 12 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۸۹۵
حضور ۴۵۰ آتش‌نشان در ۸۰ نقطه از حرم مطهر امام خمینی (ره) / آماده‌باش کامل ۱۳۴ ایستگاه آتش‌نشانی همزمان با برگزاری مراسم ارتحال
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: آتش‌نشانان همزمان با سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، در ۸۰ نقطه از اطراف حرم مطهر مستقر می‌شوند.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری شهر، قدرت اله محمدی در مورد استقرار آتش نشانان در اطراف حرم مطهر امام خمینی (ره) اظهار کرد: علاوه بر آماده باش کامل تمام ایستگاه‌های آتش نشانی تهران در سالروز ارتحال امام (ره)، تعدادی از آتش نشانان به همراه خودرو‌های عملیاتی با استقرار خود در اطراف محل برگزاری مراسم، تامین ایمنی این مراسم را بر عهده خواهند داشت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی درباره استقرار نیرو‌های آتش نشانی پایتخت برای تأمین ایمنی مراسم ارتحال امام خمینی (ره) گفت: ۴۵۰ نفر از آتش نشانان به همراه ۱۶۵ دستگاه خودروی عملیاتی سبک و سنگین و ۶۵ دستگاه موتورسیکلت در ۸۰ نقطه از جمله درب‌های ورودی حرم مطهر، پارکینگ ها، صحن ها، شبستان ها، بزرگراه‌ها و خیابان‌های منتهی به حرم امام (ره)، عوارضی تهران-قم و... مستقر می‌شوند و تامین ایمنی مراسم را به صورت همه جانبه بر عهده خواهند داشت.

محمدی خاطرنشان کرد: آتش نشانان از شامگاه روز شنبه ۱۳ خرداد در نقاط از پیش تعیین شده استقرار می‌یابند و تا پایان مراسم و عادی شدن تردد در معابر، در این نقاط حضور دارند و مدیران عملیاتی نیز در طول برگزاری مراسم، با خودرو‌های خود به صورت گشت زنی از نقاط استقرار آتش نشانان بازدید می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه همه ۱۳۴ ایستگاه آتش نشانی در روز ۱۴ خرداد در آماده‌باش کامل به سر می‌برند، تصریح کرد: به شهروندان توصیه می‌شود حین برگزاری مراسم در این روز، حتما نکات ایمنی را رعایت کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه، ضمن حفظ خونسردی سریعا مراتب را به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع دهند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *