پیروانی: جانم را برای موفقیت پرسپولیس می‌دهم/ بازیکنان سال‌ها بعد می‌فهمند چه افتخاری کسب کرده‌اند

11:57 - 12 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۸۸۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیروانی: جانم را برای موفقیت پرسپولیس می‌دهم/ بازیکنان سال‌ها بعد می‌فهمند چه افتخاری کسب کرده‌اند
مدیر تیم پرسپولیس گفت: در مقطعی بحث اعتصاب مطرح بود، ولی ریش گروه گذاشتیم که این اتفاق نیفتد.

خبرگزاری میزان - افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه تلویزیونی «ورزشگاه» درباره کسب سه گانه در این فصل صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*قهرمانی لذت دارد، به خصوص اینکه به‌عنوان بازیکن برای پرسپولیس بازی کنید. به‌صورت عامیانه به بازیکنان پرسپولیس پس از قهرمانی لیگ برتر گفتم تن‌تان گرم است، ولی بروید جام قهرمانی حذفی را بگیرید و پس از سال‌ها می‌فهمید چه افتخاری کسب کرده‌اید. به شخصه برای موفقیتی که رقم خورد، افتخار می‌کنم.

*به عقب باز نمی‌گردم. کار کردن در پرسپولیس در هر جایگاهی سخت است. در بحث مدیریت باید از رضا درویش تشکر کنم که به همراه هیئت مدیره تلاش کرد و زحمت کشید. شاهد بودم یحیی گل‌محمدی برخی روز‌ها ۱۴، ۱۵ ساعت در ورزشگاه شهیدکاظمی حضور دارد. برای نتیجه گرفتن باید تلاش کنید. در باشگاه پرسپولیس چند گروه زحمت کشیدند. برای رسیدن به این جایگاه، سال سختی را سپری کردیم. در جایگاهی که هستم تمام زحمتم را می‌کشم و جانم را می‌دهم تا پرسپولیس موفق باشد. من کوچک‌ترین سهم را برای پرسپولیس داشتم. خیلی تلاش کردم و خوشحالم این اتفاق رقم خورد. پرسپولیس هواداران زیادی دارد و باید توجه بیشتری به آن شود.

*راجع به تماس سرپرست یکی از تیم‌ها برای گفت‌وگو درباره علت موفقیت او در پرسپولیس؟ ایشان دوست و همکار ماست و تماسی داشت و مشاوره گرفت. دوستان لطف داشتند و پس از تبریک قهرمانی‌ها از من سؤال پرسیدند که گفتم برای گرفتن حق تیمم وقت می‌گذارم و زحمت می‌کشم. من حامی باشگاه و بازیکنان بوده و رابطه باشگاه و آن‌ها هستم. شاید هواداران ندانند، در مقطعی بحث اعتصاب مطرح بود، ولی ریش گروه گذاشتیم که این اتفاق نیفتد. من به لحاظ سنی بزرگ‌تر هستم و دوستان احترام متقابل گذاشتند. اگر وقت بگذارید، نتیجه می‌گیرید. کار کردن در پرسپولیس افتخار است، ولی کار کردن در هر جایگاهی باشید، چندین مراتب سخت‌تر است.

*درباره حضورش و دیگر پیشکسوتانی مثل یحیی گل‌محمدی، کریم باقری و سیدجلال حسینی در پرسپولیس؟ این عزیزانی که اسم بردید، چندین سال برای پرسپولیس بازی کرده‌اند و عقبه‌های خوبی دارند. علی پروین می‌گفت حتی یک نفر زودتر به پرسپولیس آمده باشد، احترامش واجب است. احترام است که این اتفاقات می‌افتد. دلم نمی‌خواهد شادی هواداران را تلخ کنم و بگویم چه اتفاقاتی افتاد، ولی نسبت به یکدیگر احترام داشتیم. ما همدیگر را قبول داشتیم و دست به دست هم دادیم. برای حفظ قهرمانی باید بیشتر زحمت بکشیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *