رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مسئولان دادگستری استان تهران به مشکلات حقوقی مردم شهرستان ورامین رسیدگی کردند

20:49 - 11 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۸۳۲
مسئولان دادگستری استان تهران به مشکلات حقوقی مردم شهرستان ورامین رسیدگی کردند
رییس کل دادگستری و مسئولان قضایی دادگستری استان تهران عصر امروز ضمن برپایی میز خدمت در مصلی بزرگ شهر ورامین حضور یافتند تا پای صحبت‌های مردم شهرستان ورامین بنشینند و مسائل و مشکلات حقوقی آن‌ها را از نزدیک و به صورت چهره به چهره پاسخگویی کنند.

خبرگزاری میزان - در آستانه نیمه خرداد ماه و مصادف با سالروز قیام مردم ورامین در حمایت از حضرت امام خمینی (ره) ُ علی القاصی رییس کل دادگستری و مسئولان قضایی دادگستری استان تهران عصر امروز پنج شنبه ۱۱ خرداد ماه ضمن برپایی میز خدمت در مصلی بزرگ شهر ورامین حضور یافتند تا پای صحبت‌های مردم شهرستان ورامین بنشینند و مسائل و مشکلات حقوقی آن‌ها را از نزدیک و به صورت چهره به چهره پاسخگویی کنند.

علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران در حاشیه این میز خدمت گفت: نام ورامین با جان فشانی در راه انقلاب و بصیرت در دوران‌های مهم تاریخی و دفاع از ولایت عجین شده و امروز بنده و معاونین قضایی دادگستری استان تهران برای تقدیر و گرامی داشت قیام مردم این شهر در سال ۱۳۴۲ در مصلی حاضر شده ایم تا ضمن ارائه خدمات قضایی به مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی شهروندان پاسخ‌ها و دستورات قضایی لازم را ارائه کنیم.

القاصی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص مردم ورامین از جمله اینکه «خردادِ ورامین، یک خاطره فراموش نشدنی است» گفت: ما وظیفه داریم برای این مردم که بوسیله از جان گذشتگی خود در راه اسلام عزیز، حق و عدالت ایستادگی کردند خدمات بی منت ارائه کنیم و برای رفع مسائل و مشکلات اقدام‌های عملی و اثرگذار انجام دهیم.

مسئولان دادگستری استان تهران به مشکلات حقوقی مردم شهرستان ورامین رسیدگی کردند

رییس کل دادگستری استان تهران به همراه جمعی از معاونین و مسئولان قضایی استان تهران با بیش از ۱۷۰۰ نفر از مردم شهرستان ورامین و شهرستان‌های جنوب شرق تهران در فضای معنوی مصلی بزرگ این شهر دیدار و گفتگو کردند.

علی القاصی در جمع ده‌ها تن از مردم پیشوا که در این میز خدمت حضور داشتند حاضر شد و با تشریح نظارت‌ها و اقدامات صورت گرفته در موضوع مطالبات آنها، به دادستان پیشوا در خصوص نظارت بر فعالیت‌های اقتصادی و همچنین پیگیری مجدانه برای استیفای حقوق مالباختگان دستورات لازم را صادر کرد.

ملاقات‌های مردمی و برپایی میز خدمت در راستای اجرای دستورات رییس قوه قضاییه و برنامه‌های عملیاتی دادگستری استان تهران به منظور استماع بدون واسطه مشکلات حقوقی و قضایی و دیدار چهره به چهره با مردم به صورت مستمر و برنامه ریزی شده در طول سال و در مساجد و بقاع متبرکه سطح تهران در حال برگزاری است.

در این برنامه ۲۴ نفر از معاونین و مسئولان قضایی دادگستری و روسا و دادستان‌های شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران، رییس کل دادگستری استان تهران را در پاسخگویی به مردم شهر ورامین در قالب برپایی میز خدمت همراهی کردند.

انتهای پیام/

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *