گفت‌وگو|

اصلانیان: پرسپولیس فصل شگفت‌انگیزی را سپری کرد/ باید برای حضور پرقدرت در آسیا ابزار خرید

9:45 - 12 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۷۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اصلانیان: پرسپولیس فصل شگفت‌انگیزی را سپری کرد/ باید برای حضور پرقدرت در آسیا ابزار خرید
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هدف پرسپولیس حضور پرقدرت در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیاست، اما تیم‌های بهتری در آسیا حاضرند و شرایط برای قهرمانی خیلی سخت است.

امیرحسین اصلانیان در گفت‌وگو با میزان، درباره قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در جام حذفی، اظهار داشت: دیدار پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی، بازی زیبا، پر فراز و نشیبی بود و یکی از بازی‌هایی بود که بیننده را پای تلویزیون میخکوب کرد. برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی باید به تمام پرسپولیسی‌ها تبریک گفت که فصل خیلی شگفت‌انگیزی را پشت سر گذاشتند. پرسپولیس در تمام دقایق بازی حقش بود در این دربی حساس برنده از زمین بیرون بیایید. از لحاظ ایجاد موقعیت گلزنی نیز پرسپولیس بهتر از استقلال عمل کرد و از کمترین فرصت بهترین استفاده را برد و در نهایت توانست با نتیجه ۲ بر یک در دربی پیروزی برسد. 

وی در مورد برتری استقلال در نیمه دوم عنوان کرد: استقلال در نیمه دوم، بازی را خوب شروع کرد تا گل خورده را جبران کند و موقعیت‌های نصف و نیمه‌ای هم داشت، اما یک فرصت ۱۰۰ درصد و تک به تک خطرناک را مهدی قایدی از دست داد. بعد از به ثمر رسیدن گل تساوی در لحظه‌های پایانی، فکر می‌کردم که بازی برگردد و استقلال برنده شود، چون گل تساوی را در ثانیه‌های آخر زد و روحیه و انگیزه زیادی برای پیروزی پیدا کرد، اما از نظر بدنی کم آوردند و در وقت‌های اضافه عملاً چیزی برای ارائه نداشتند.

*ساپینتو با ایجاد حاشیه برای تیمش جلوی پیشروی استقلال را گرفت

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه ساپینتو با ایجاد حاشیه برای تیمش جلوی پیشروی استقلال را گرفت، تصریح کرد: بهترین اتفاق برای پرسپولیس بعد از گلزنی‌ استقلال رخ داد و ساپینتو اخراج شد. در حالی که استقلال گل بسیار روحیه‌بخشی را زده بود، معلوم نشد به چه علتی سرمربی این تیم اینهمه حواشی را درست کرد و شیرازه تیمش را از بین برد. در ۳۰ دقیقه وقت اضافه هم پرسپولیس به بهترین شکل از بی‌نظمی و ناهماهنگی استقلال بهره برد و در دقیقه ۱۱۵ توسط امید عالیشاه گل برتری را زد.

اصلانیان با اشاره به اینکه هدف بعدی پرسپولیس باید حضور باقدرت در لیگ قهرمانان آسیا باشد، گفت: به طور حتم هدف بعدی باشگاه حضور پرقدرت در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیاست، اما تیم‌های بهتری در آسیا حاضرند و شرایط برای قهرمانی خیلی سخت است. امیدوارم پرسپولیس در مراحل بعدی بتواند خرید‌های خوبی انجام بدهد چون این فصل هیچکدام از خرید‌ها و بازیکنان خارجی هیچ کمکی به پرسپولیس نکردند و فقط دلار از دست دادند که باید مدیران و مسئولان باشگاه در خرید بازیکن بهتر عمل کنند.

*امیدوارم مدیران پرسپولیس بازیکنان خارجی باکیفیتی جذب کنند

وی در پایان خاطرنشان کرد: حریفان فوتبال ایران مثل کره‌جنوبی، ژاپن، استرالیا و عربستان از لحاظ تیم ملی و باشگاهی پیشرفت زیادی کرده‌اند. اگر تیم‌های باشگاهی کشورمان بخواهند در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشند باید ابزار لازم را خریداری کنند. برای خریدن ابزار به بودجه مناسب نیاز است که امیدوارم مدیران پرسپولیس بتوانند بازیکنان خارجی باکیفیتی را برای کادر فنی جذب کنند تا جوابگوی پرسپولیس در آسیا باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *