تولد ققنوس سرخ؛ گل‌محمدی و شاگردانش لایق احترامند

0:40 - 13 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۷۴۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تولد ققنوس سرخ؛ گل‌محمدی و شاگردانش لایق احترامند
فصل جاری فوتبال ایران به بهترین شکل ممکن برای پرسپولیس به پایان رسید.

خبرگزاری میزان - فصل ۰۲_۱۴۰۱ فوتبال ایران برای تیم فوتبال پرسپولیس در نهایت شیرینی و موفقیت به پایان رسید. سرخپوشان توانستند پس از وقفه یک ساله قهرمانی لیگ برتر را با شکست استقلال در دربی ۱۰۰ از آن‌ها پس بگیرند و سپس با برتری در دربی ۱۰۱ به قهرمانی جام حذفی و به دنبال آن سوپر جام فوتبال ایران دست پیدا کنند.

فصل پیش برای پرسپولیسی‌ها خوب پیش نرفت، استقلال با فرهاد مجیدی توانست به روند ۵ قهرمانی پیاپی آن‌ها پایان دهد و در جام حذفی هم با شکست مقابل آلومینیوم اراک از دور رقابت‌ها کنار رفتند تا فصلی سرد و بدون جام را تجربه کنند. هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس که به قهرمانی‌های پشت سر هم عادت کرده بودند انتقادات زیادی به یحیی گل محمدی وارد کردند.

در این فصل هم سرخپوشان درگیر مشکلات زیادی بودند. آن‌ها پس از شکست مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی و با روند خوب نتیجه گیری استقلال در لیگ برتر، شانس کمتری برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر داشتند، اما یحیی گل محمدی طوفانی سرخ به پا کرد و با پیروزی در ۷ مسابقه بعدی (که یکی از آن‌ها دربی ۱۰۰ بود) تیمش را فاتح لیگ بیست و دوم کرد.

در گام بعدی یحیی توانست با کنار زدن گل گهر و هوادار به فینال جام حذفی صعود کند و برای سومین بار در این فصل پنجه در پنجه ریکاردو ساپینتو و استقلال قرار گیرد. شاگردان گل محمدی در دربی ۱۰۱ پایتخت تیم برتر میدان بودند و سرانجام توانستند با نتیجه ۲ بر یک استقلال را مغلوب خود کنند و جام قهرمانی را بالای سر ببرند و البته به صورت اتوماتیک قهرمان سوپرجام این فصل هم لقب بگیرند.

یحیی گل محمدی در اوج انتقادات و تحمل سختی‌های زیاد، توانست ویرانه‌ی فصل پیش را از نو بسازد و پرسپولیس را به عادت همیشگی خود یعنی داشتن تفکر برنده و جنگیدن برای تصاحب همه جام‌های ممکن برگرداند. پرسپولیس همانند ققنوس زیر خاکستر، از نو متولد شده و با تداوم همین روند و تلاش بیشتر، باز هم روز‌های خوشی در برابر خود خواهد دید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *