رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

بادامکی: این پیروزی حس غرور داشت/ کمتر کسی از ابتدای فصل به گل‌محمدی اعتقاد داشت

8:45 - 11 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۷۳۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بادامکی: این پیروزی حس غرور داشت/ کمتر کسی از ابتدای فصل به گل‌محمدی اعتقاد داشت
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیروزی مقابل استقلال شیرین بود و این حس غرور را به تمام هوادارن باشگاه بزرگ پرسپولیس تبریک می‌گویم.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص برتری تیم فوتبال پرسپولیس در فینال جام حذفی مقابل استقلال اظهار داشت: دیشب بزرگترین شب برای تمام فوتبال دوستان ایرانی مخصوصا هواداران پرشور پرسپولیس بود. این موفقیت را به تمام هواداران و کادرفنی سرخ پوشان تبریک می‌گویم. این پیروزی فقط تصاحب یک جام نبود بلکه حس غرور را توانستیم در این بازی کسب کنیم که بسیار ارزنده و مهم بود.

وی افزود: در ابتدای فصل مشکلات بسیاری سد راه گل‌محمدی و باشگاه پرسپولیس وجود داشت به طوری که کمتر کسی فکر می‌کرد این تیم بتواند به این موفقیت‌ها دست پیدا کند. من به شخصه به تمام بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس خسته نباشید می‌گویم. سرخ‌پوشان در این بازی ۱۲۰ دقیقه بدون مشکل بازی کردند و این نشان از عملکرد قوی کادرفنی باتجربه پرسپولیس می‌داد. استقلال در این بازی کلافه بازی می‌کرد و بازیکنان پرسپولیس با شناسایی نقاط ضعف آبی‌پوشان موفق شدند به خوبی عمل کنند و نتیجه دلخواه را به دست بیاورند.

*تیم داوری با ارفاق نمره قبولی می‌گیرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: تیم داوری در این بازی کمتر اشتباهی را صورت داد و با ارفاق نمره قبولی خواهند گرفت، اما درکل برای این دست بازی‌های بزرگ مناسب نخواهند بود. دربی پایتخت همواره مملو از حواشی و اتفاق است و این دست بازی‌ها نیازمند یک داور حرفه‌ای است که بتواند به خوبی دیدار را مدیریت کرده و از ایجاد هرگونه اتفاق جلوگیری کند. هواداران ۲ تیم در این بازی کم نگذاشتند و لیاقت بهترین‌ها را دارند و امیدوارم در آینده نیز از این دست بازی‌های هیجان‌انگیز نیز بیشتر شاهد باشیم.

*پرسپولیس نیمکت بسیار قدرتمندی دارد

وی در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس نیمکت بسیار قدرتمندی دارد و تنها کاری که مدیریت باشگاه باید انجام دهد حفظ شاکله تیم و جذب بازیکنان موثر و جوان است تا با نظر گل‌محمدی بار دیگر یک تیم یکدست و تراز را برای فصل بعد راهی مسابقات کنیم. دیشب بهترین شب فوتبالی هواداران پرسپولیس بود و خوشحالم که پس از تحمل یک فصل سخت و پر فراز و نشیب به چنین موفقیت‌هایی دست پیدا کردیم. من این موفقیت را به همه تبریک می‌گویم و امیدوارم با اراده بازیکنان و حمایت هواداران بار دیگر در فصل آینده چنین موفقیت‌هایی را تکرار کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *