گل‌محمدی: قرار دادن بیرانوند مقابل هواداران استقلال شروع شکست این تیم بود/ به خدا قسم هیچ پیشنهادی ندارم

23:32 - 10 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۷۲۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
گل‌محمدی: قرار دادن بیرانوند مقابل هواداران استقلال شروع شکست این تیم بود/ به خدا قسم هیچ پیشنهادی ندارم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه بیرانوند را مقابل هواداران استقلال قرار دادند شروع شکست این تیم بود.

خبرگزاری میزان - یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی مقابل استقلال و قهرمانی در جام حذفی اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*مجموعه خوبی داشتیم و بازی‌های مهم و حساسی را بردیم. از آنجایی که ناامید نشدیم و تسلیم نشدیم، شروع پیروزی‌ها و موفقیت ما بود.

*این جام را به هواداران تقدیم می‌کنیم؛ دوست دارم شخصا جام را به بیرانوند تقدیدم کنم. اتفاقاتی که قبل از بازی افتاد در شأن این بازیکن ملی ما نبود. البته کارش را بعد از دربی قبل تایید نمی‌کنم، اما عذرخواهی کرد. اما اینکه بیرانوند را مقابل هواداران استقلال قرار دادند شروع شکست این تیم بود.

*با توجه به فرهنگ قدرتمندی و با قدمتی که ایرانی‌ها دارند، باید شخصیت بازیکنان و مربیان را در ورزشگاه نگه داریم. در چنین شرایطی نمی‌توانم زیاد صحبت کنم و این قهرمانی را به همه هواداران تبریک می‌گویم.

*سال سختی برای ما بود و در مقاطعی فشار‌های زیادی به ما وارد شد. بازیکنان سربلند از آن شرایط خارج شدند و به همه آن‌ها تبریک می‌گویم. همه خواستیم که در سال جدید در تمام مسابقات برنده شویم. این قهرمانی حاصل یک کار جمعی است و باید از تمام نفرات تشکر کنم. به هوادارانی که در گرما و سرما حامی ما بودند هم تبریک می‌گویم. 

*ما بیرانوند را داشتیم و نگران پنالتی‌ها نبودیم. اگر کار به پنالتی کشیده می‌شد، خیال همه تیم راحت بود. بعد از بازی برگشت دربی در لیگ برتر بیرانوند حرکتی انجام داد و چند بار هم بابت آن عذرخواهی کرد. او دروازه‌بان تیم ملی بوده و زحمت زیادی کشیده است. او سزاوار این حرف‌ها نبود. او امسال عملکرد خوبی داشت و یکی از ارکان اصلی موفقیت تیم‌مان در سال جاری بود. این قهرمانی را به بیرانوند و خانواده‌اش تقدیم می‌کنم.

*شرایط قراردادش و ادامه همکاری با پرسپولیس؟ سال آینده این تیم باید به آسیا برود و دوران سختی دارد. شرایط برای ادامه کار فراهم باشد، من قرارداد دارم و به کارم ادامه می‌دهم.

*اتفاقاتی که درمورد قرارداد مربیان و بازیکنان رخ داده است عجیب است. نمی‌دانم با ۳۰۰ میلیارد چگونه می‌توان تیم بست؟ مگر اینکه زیرمیزی و دور زدن قانون وجود داشته باشد.

*به خدا قسم هیچ پیشنهادی نه از داخل و نه از خارج ندارم، چون قرارداد دارم، اما برای ادامه همکاری باید تیم تقویت شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *