پورعلی گنجی: در لیگ و جام حذفی فوق العاده بودیم/ نسبت به گذشته بازی به مراتب بهتری ارائه دادیم

23:23 - 10 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۷۲۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پورعلی گنجی: در لیگ و جام حذفی فوق العاده بودیم/ نسبت به گذشته بازی به مراتب بهتری ارائه دادیم
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم همانطور که سروش رفیعی گفت، به پرسپولیس و مجموعه‌اش احترام بگذارند و ما بتوانیم شاهد یک بالا بردن خوب جام باشیم.

خبرگزاری میزان - مرتضی پور علی‌گنجی بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال و کسب قهرمانی جام حذفی، اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم. لطف خدا شامل حال ما شد، با تمام مشکلات و سختی‌هایی که پشت سر گذاشتیم. متأسفانه مصدومیت‌هایی در طول فصل به وجود آمد و بازیکنانی از ما جدا شدند، اما تمرکزمان را حفظ کردیم و مثل خانواده کنار هم بودیم. این موارد باعث شد ما مزد زحمات‌مان را بگیریم و به قهرمانی لیگ و جام حذفی رسیدیم. ما لایق جام و لایق قهرمانی بودیم.

*ما با تیم بزرگ استقلال که مهره‌های خیلی خوبی داشت، بازی داشتیم و این بازی حساس بود. امروز نسبت به گذشته بازی به مراتب بهتر ارائه دادیم. ما در لیگ و جام حذفی فوق العاده بودیم. متاسفانه در دقیقه ۹۹ گل خوردیم، اما در مجموع توانستیم بهتر عمل کنیم.

*کسب دوگانه قهرمانی توسط سرخپوشان؟ خدا را شکر این اتفاق تاریخی بود و این دومین باری است که چنین اتفاقی برای پرسپولیس افتاد. امیدوارم همانطور که سروش رفیعی گفت، به پرسپولیس و مجموعه‌اش احترام بگذارند و ما بتوانیم شاهد یک بالا بردن خوب جام باشیم.

امید عالیشاه نیز پس از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: ما به عنوان سرباز پرسپولیس هر چه در توان داشتیم در زمین گذاشتیم. با اینکه گل مساوی را خوردیم، اما دست از تلاش برنداشتیم.

وی ادامه داد: خوشحالم که هواداران خوشحال به خانه رفتند. از مدیریت باشگاه و هواداران تشکر می‌کنم و امیدوارم در فصل آینده هم بازیکنان بتوانند با همین شرایط به اهداف خود برسند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *